Moziban Az utolsó Jedik

A meglepetés ereje legyen veled is!

Szerda óta látható a hazai mozikban Az utolsó Jedik, amelyről nem véletlenül pletykálták, hogy megosztó film lesz. A Star Wars nyolcadik epizódja szokatlan, merész és meglehetősen kiszámíthatatlan.

Számomra ez utóbbi az egyik legnagyobb erénye.

Hat éves korom óta nem néztem úgy Star Wars-filmet, hogy ennyire meg tudott volna lepni a fordulataival, a meglepetéseivel. Fülig érő szájjal néztem a moziban, mennyire más irányba megy minden, mint ahogy elképzeltem Az ébredő Erő óta eltelt két évben, vagy akár csak a film első felében.

Szinte minden prekoncepciómat hajíthattam ki az ablakon, és ezt végtelenül élveztem.

Kívánom, hogy nektek is legyen meg ez az élmény, és — az egyébként élete legjobb alakítását nyújtó — Mark Hamillhoz hasonlóan kérem: ti is hagyjátok meg másoknak!

Lesz még alkalom kibeszélni a filmet, lesz is mit kibeszélni rajta, de az elkövetkező néhány napban ne lőjük le mások számára a poénokat! Hadd üljön fel mindenki arra az elképesztő érzelmi hullámvasútra, amit Rian Johnson író-rendező készített nekünk!

Címkék: star wars filmek episode8

A bejegyzés trackback címe:

https://ovibankenobi.blog.hu/api/trackback/id/tr913501273
süti beállítások módosítása