Oviban Kenobi - Utolsó kommentek
blfr7@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://ovibankenobi.blog.hu/2022/05/22/star_wars_a_lazadas_tevekepernyore_kerul/full_commentlist/1#c42490589
Válasz erre: Star Wars: A lázadás tévéképernyőre kerül
2024-03-08T23:19:38+01:00
2024-03-08T23:19:38+01:00
Nira Shalon
http://blog.hu/user/1644679
Helló, a nevem Nira Shalom, és szeretném megosztani a világgal azt a jó hírt, hogyan szereztem vissza volt szerelmemet. Megsemmisültem, amikor a múlt hónapban a szerelmem elhagyott egy másik lányért. Egy barátom azonban bemutatott nekem Baba Wale da Wisemant, a nagy hírnököt. Elmeséltem a problémámat Baba Wale-nek, elmagyarázva, hogyan hagyott el a volt szerelmem, és hogyan kellett munkám egy nagy cégnél. Biztosított arról, hogy jó helyre jöttem, ahol minden mellékhatás nélkül megkapom szívem vágyát. Megmondta, mit tegyek, és miután követte az utasításait, szerelmem a következő 2 napban felhívott, és elnézést kért, hogy korábban elhagyott. Egy héttel később a kívánt cégem elhívott egy interjúra a felügyelői posztra. Nagyon örülök, hogy megoszthatom a világgal, hogyan segített Baba Wale teljesíteni szívem vágyát. Baba Wale mindenféle varázslat és jó varázslat specialistája. Ha bármilyen segítségre van szüksége, forduljon Baba Wale-hez a babawalewiseman01@gmail.com Whatsapp címen: +2348136951551 Viber +2348136951551<br />
Köszönd meg később!
https://ovibankenobi.blog.hu/2016/04/01/latjuk_meg_obi-wan_kenobi_szerepeben_ewan_mcgregort/full_commentlist/1#c41465177
Válasz erre: Látjuk még Obi-Wan Kenobi szerepében Ewan McGregort
2022-06-30T15:15:57+02:00
2022-06-30T15:15:57+02:00
Billy Hill
http://blog.hu/user/164988
És láttuk...! ;-)
https://ovibankenobi.blog.hu/2022/05/22/star_wars_a_lazadas_tevekepernyore_kerul/full_commentlist/1#c41417253
Válasz erre: Star Wars: A lázadás tévéképernyőre kerül
2022-05-23T22:32:53+02:00
2022-05-23T22:32:53+02:00
Androsz
http://blog.hu/user/24459
@body_andras: :-) Hát, nem tudom, mennyire ragadnának vasvillát a dühös nézők. Nekem már az is a minőség zuhanása, hogy ennyi sorozatot fabrikáltak SW-karakterek köré, különösen érthetetlen nekem a nímand Boba Fett diadalmenete. Ezeket állítólag a rajongók egy része élvezettel fogyasztja, váljék egészségükre, nem sajnálom tőlük, én a magam részéről megtartom a mozifilmeket, vagy megtarthatnám, ha jól sikerültek volna, pár évenkénti ünnepi éteknek, és nem vágyom belőle a minden esti vagy akár csak heti sorozatra. A Star Trek számomra nem követendő példa, de én nem is vagyok tipikus sorozatfogyasztó, ezt el is ismerem, ezért én nem is próbálom a véleményemet mértékadónak eladni. De abban biztos vagyok, hogy ha egy sorozatot azért és azzal hízlalnának fel, hogy a néző sok részre vágyik, abból nem fog jó munka megszületni. És ezt a sorozatrajongók is megérthetnék végre, mielőtt megint középszerű epizódok tömeggyártásába hajszolnák a pénzért bármire hajlandó gyártókat. Aztán meg mindenki gyászol, mert a vágyott sorozat nem adja a vágyott érzést. Bizony sokszor igaz, hogy a kevesebb több.<br />
<br />
Én viszonylag öreg vagyok már, ezért emlékszem, amikor még ifjú koromban a tévé (az az egy) bemutatta a Forsyte Saga című angol tévésorozatot. Mindenki azon poénkodott, hogy jesszus, ennek 26 epizódja van, hát kihal az emberiség, mire vége lesz. Igaz, ez nem független epizódok viszonylag csereberélhető, hézagosan is nézhető halmaza volt, hanem folytonos történet. Akkor még nem élt az a mértéktelenség nálunk, fél év már viccbe illően hosszú idő volt egy sorozat életében.
https://ovibankenobi.blog.hu/2022/05/22/star_wars_a_lazadas_tevekepernyore_kerul/full_commentlist/1#c41416913
Válasz erre: Star Wars: A lázadás tévéképernyőre kerül
2022-05-23T17:55:34+02:00
2022-05-23T17:55:34+02:00
body_andras
http://blog.hu/user/764308
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2022/05/22/star_wars_a_lazadas_tevekepernyore_kerul?full_commentlist=1#c41416431" class="reply_nick_672489" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41416431 );">@steery</a>: mentségükre szóljon, az általad hivatkozott sorozatok abban a korszakban kijöttek epizódonként 1 millió dolcsiból és aztán rágták a körmüket hogy az amcsi kébeltévén megnézik-e elegen ahhoz hogy a kábelelőfizetés + reklámszünet bevétel visszahozza az árát. (külföldi adások bevétele már csak jutalom falat volt.)<br />
Most streamingre 100M+ költségvetéssel készül egy ilyen 6-8 részes sori, vrják hogy ezek behozzák a megfelelő előfizető létszámot. Ha hosszabb, akár 10nél több epizód lenne, félő hogy bezuhan a nézettség. A következő évadot várva a saját tartalmak random nézegetésével elvegetál annyi előfizető amivel "hiltidőben" rentábilis a streaming.<br />
<br />
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2022/05/22/star_wars_a_lazadas_tevekepernyore_kerul?full_commentlist=1#c41416663" class="reply_nick_24459" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41416663 );">@Androsz</a>: ott a pont. 25 részes évadoknál a forgatókönyvnek is van egy "alapcsomagja", ami szerint minden epizódban szinte ugyanaz történik, erre valók a nyomozós, helyszínelős, stb sorozatok; íyg épültek fel régen a kalandorok mint a már említett startrek, vagy (ne ijedteke meg nagyon) a herkules, xena, rex felügyelő, stb.<br />
most képzeld el ugyanezt művelnék egy SW, pláne Obi sorozattal. fáklya és vasvilla erdő sorakozna a székház előtt...
https://ovibankenobi.blog.hu/2022/05/22/star_wars_a_lazadas_tevekepernyore_kerul/full_commentlist/1#c41416663
Válasz erre: Star Wars: A lázadás tévéképernyőre kerül
2022-05-23T15:48:05+02:00
2022-05-23T15:48:05+02:00
Androsz
http://blog.hu/user/24459
@steery: "És az sem túl szerencsés, hogy egy sorozat évad 6-8 részből áll. Talán emlékeztek még rá, hogy régen 1 Star Trek vagy Csillagkapu évad 25-26 részből állt, azaz fél éven át vetítették őket a tévében. Ennyire nincsenek ötleteik, mit kezdjenek egy galaxisra való karakterrel és konfliktussal?"<br />
<br />
Ha 25-26 részt készítenek, akkor meg majd megy az ekézés, hogy a narratíva meg a történet nem elég feszes, meg enyhén izzadságszagú és így tovább. Ennyi epizódot értelmesen kitalálni régen sem volt könnyű, ma meg már mindenki filmkritikus és esztéta szakértő, és gátlástalanul kürtölik szét a véleményüket a közösségi oldalakon. Annyi epizódot kell csinálni, amennyire elég a történet. A Star Trek és a Csillagkapu is tele volt túlcsócsált ötlettel, fölösleges epizódok készültek, mert kvóta van, kevés epizóddal nem éri be a nagyérdemű. Hát, kérem, a Sherlock (a Cumberbatch-féle) évadonként HÁROM epizódot hozott, és ez így volt tökéletes. Aki szappaoperákra vágyik, nézzen szappanoperákat, de nem kell mindenből szappanoperát kreálni.
https://ovibankenobi.blog.hu/2022/05/22/star_wars_a_lazadas_tevekepernyore_kerul/full_commentlist/1#c41416431
Válasz erre: Star Wars: A lázadás tévéképernyőre kerül
2022-05-23T14:13:47+02:00
2022-05-23T14:13:47+02:00
steery
http://blog.hu/user/672489
Nagyon szemérmesen nyilatkoznak a készítők arról, mekkora bukás volt az ep7-8-9 a siralmas forgatókönyvek miatt. Lehet, hogy sok pénzt hozott nekik a brand, de rendes SWU történetekként nem állják meg a helyüket. És ennek az oka egyértelműen a készítők hozzá nem értése. Az, hogy nem ismerik az SWU-t, illetve nincs megfelelő koncepciójuk vele kapcsolatban. Utakat keresnek, ahelyett, hogy szépen végigmennének a már meglévőkön. Rengeteg potenciál van még az SWU-ban, azon belül a polgárháború időszakában is, csupa olyan ötlet és lehetőség, ami nyilvánvaló, de valamiért nem jutottak az alkotók eszébe, mert nem gondolták végig a dolgokat, ahogy egymásból következnek.<br />
És az sem túl szerencsés, hogy egy sorozat évad 6-8 részből áll. Talán emlékeztek még rá, hogy régen 1 Star Trek vagy Csillagkapu évad 25-26 részből állt, azaz fél éven át vetítették őket a tévében. Ennyire nincsenek ötleteik, mit kezdjenek egy galaxisra való karakterrel és konfliktussal?
https://ovibankenobi.blog.hu/2022/05/22/star_wars_a_lazadas_tevekepernyore_kerul/full_commentlist/1#c41415927
Válasz erre: Star Wars: A lázadás tévéképernyőre kerül
2022-05-23T10:51:18+02:00
2022-05-23T10:51:18+02:00
body_andras
http://blog.hu/user/764308
AZ lesz a legjobb ha semmilyen filmen nem gondolkodnak hanem csak a sorozatokkal foglalkoznak.<br />
Bár a Rebelsben már láttuk, Maulnak és Obinak jó lenne egy élőszereplős változat is a végső párbajukról. Lehetne mondjuk a Kenobi utolsó évadának a vége. Ott ugyebár Guinessre van öregedve... <br />
Minden spinoffból ez a jelenet az egyik legszebb, a megbékélés és a feloldozás pillanata.
https://ovibankenobi.blog.hu/2021/12/28/robert_rodriguez_a_boba_fett_sorozatrol/full_commentlist/1#c41271224
Válasz erre: Robert Rodriguez a Boba Fett-sorozatról: Minden epizód nagy meglepetéseket tartogat
2022-03-10T06:59:28+01:00
2022-03-10T06:59:28+01:00
Kávéház Magazin
http://blog.hu/user/1012284
Közben tegnap megjelent Ben Kenobi történetének első tényleges előzetese :)<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="https://kavehazmagazin.hu/obi-wan-kenobi-a-bujkalo-jedi/">kavehazmagazin.hu/obi-wan-kenobi-a-bujkalo-jedi/</a>
https://ovibankenobi.blog.hu/2021/12/28/robert_rodriguez_a_boba_fett_sorozatrol/full_commentlist/1#c41121920
Válasz erre: Robert Rodriguez a Boba Fett-sorozatról: Minden epizód nagy meglepetéseket tartogat
2022-01-02T13:03:10+01:00
2022-01-02T13:03:10+01:00
Ragi
http://blog.hu/user/871981
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2021/12/28/robert_rodriguez_a_boba_fett_sorozatrol?full_commentlist=1#c41119810" class="reply_nick_24459" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41119810 );">@Androsz</a>: hogy is volt? Bobba szállította le Solot Jabbanak? Maga ez a tény, meg aztán az, hogy milyen nyomorult halált halt, baromi népszerűvé tette, meg hát ugye a kinézete is. Megadta a karakter súlyát mindkét esemény. Ilyen lett volna Greedo is. Én még mindig hallom az eredeti szinkron hanglejtését; "Jabba vérdíjjat tűzött ki rád. Minden fejvadász téged keres". És hát lehetett volna ő a hős, csak hát Han lőtt először :D szóval igen, ha minden fejvadász közül Bobbanak sikerült begyűjteni Solot, akkor tökös csávó lehet. Egyébként a horpadasok csodavárásával nem értek egyet. Ha a horpadas már a birodalomban is a sisakon volt, bobba meg a jedi után jött ki a veremből, akkor ezekre a sztorikra nem lesz magyarázat.
https://ovibankenobi.blog.hu/2021/12/28/robert_rodriguez_a_boba_fett_sorozatrol/full_commentlist/1#c41119810
Válasz erre: Robert Rodriguez a Boba Fett-sorozatról: Minden epizód nagy meglepetéseket tartogat
2021-12-31T16:45:19+01:00
2021-12-31T16:45:19+01:00
Androsz
http://blog.hu/user/24459
Boba Fett 1983-ig összesen kevesebb mint egy percet szerepelt. 2012-ben a Disney már mozifilmet alapozott rá. Mi történt a kettő között, mikor és mitől lett ez az alig epizódszereplő olyan ismert, hogy külön történetágat lehet szentelni neki? Valamilyen regény hozta előtérbe?
https://ovibankenobi.blog.hu/2021/12/28/robert_rodriguez_a_boba_fett_sorozatrol/full_commentlist/1#c41119298
Válasz erre: Robert Rodriguez a Boba Fett-sorozatról: Minden epizód nagy meglepetéseket tartogat
2021-12-31T10:44:17+01:00
2021-12-31T10:44:17+01:00
doggfather
http://blog.hu/user/453239
na, meg is lesem az első részt hama hama!
https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol/full_commentlist/1#c40954736
Válasz erre: Egy sor érdekesség a negyvenéves Indiana Jonesról
2021-10-05T23:51:38+02:00
2021-10-05T23:51:38+02:00
horrorpornó bábszínház
http://blog.hu/user/424789
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol?full_commentlist=1#c40713500" class="reply_nick_1533464" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 40713500 );">@A Joda visszatér</a>: <br />
Anyád nem ezt szokta mondani.<br />
Mellesleg, buzika, a nyestre hivatkozni még nagyobb röhej, mintha a Wikipédiára hivatkoznál. Itt is faszságokat írnak, ha láttad volna már életedben a hivatkozott "1984 és 2015 között érvényes 11. helyesírási szabályzat"-ot, akkor te is tudnád, de így csak magadról állítod ki a bizonyítványt, hogy segghülye vagy.<br />
Az Osiris meg az MTA által nem akkreditált iromány, ennélfogva kb. annyit ér, mintha Kovács XXVII. Béla vécépucoló írna egyet.<br />
Az MTA Magyar helyesírási szótára (2017) szerint ellenben sárm, sármos.<br />
<br />
Szopni jársz te ide, kisköcsög.
https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol/full_commentlist/1#c40714862
Válasz erre: Egy sor érdekesség a negyvenéves Indiana Jonesról
2021-06-14T14:48:38+02:00
2021-06-14T14:48:38+02:00
Eddig én is mindenhol azt olvastam, hogy Selleck nem visszautasította Indy szerepét, hanem a szerződése a Magnumhoz kötötte, ezért nem lett végül belőle Indiana Jones.<br />
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol?full_commentlist=1#c40713454" class="reply_nick_1533464" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 40713454 );">@A Joda visszatér</a>: Én inkább arra hajlok, hogy Bérgyilkos Bohócnak adjak igazat. Kedvelem Sellecket, sok jó filmje van, no meg kisugárzása, sármja is, de hogy milyen lett volna vele az Indiana Jones... sosem fogjuk megtudni. Egyáltalán nem biztos, hogy az ő alakításával is ilyen átütő siker lett volna a film.
https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol/full_commentlist/1#c40714122
Válasz erre: Egy sor érdekesség a negyvenéves Indiana Jonesról
2021-06-14T08:22:45+02:00
2021-06-14T08:22:45+02:00
A Joda visszatér
http://blog.hu/user/1533464
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol?full_commentlist=1#c40713852" class="reply_nick_1346900" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 40713852 );">@lenörd hofstadter</a>: Én is kedvelem. Nem feltétlenül azért lesz valaki B, mert rossz színész lenne. Ezen a pályán a szerencse különösen fontos.
https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol/full_commentlist/1#c40713920
Válasz erre: Egy sor érdekesség a negyvenéves Indiana Jonesról
2021-06-14T07:27:27+02:00
2021-06-14T07:27:27+02:00
Visceroid
http://blog.hu/user/988714
Szegény Harrison Ford lassan 80 éves, de állandóan újra és újra előszedik. Mondjuk jól bírja az öreg.
https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol/full_commentlist/1#c40713862
Válasz erre: Egy sor érdekesség a negyvenéves Indiana Jonesról
2021-06-14T07:16:02+02:00
2021-06-14T07:16:02+02:00
arncht
http://blog.hu/user/397410
Tom selleck az egyetlen, akit hasonloan szimpatikus figura, mint harrison ford, es valoban remek indy lett volna. Harrison ford enelkul is ket masik kultfilm resze, a star warse es a blade runnere - ezt kevesen mondhatjak el magukrol, pedig inkabb kisugarzasa van, mint jo szinesz.<br />
<br />
Lucas vhogy mindig a zsenialis es a gagyi hataran egyensulyoz - vhol belul marad (frigylada, birodalom), vhol meg atlepi (indy2, jedi). A frigylada szvsz a legjobb filmje, jo mese, de hihetoen adjak elo, nem komolytalan.
https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol/full_commentlist/1#c40713856
Válasz erre: Egy sor érdekesség a negyvenéves Indiana Jonesról
2021-06-14T07:10:42+02:00
2021-06-14T07:10:42+02:00
lenörd hofstadter
http://blog.hu/user/1346900
Végre egy leírás ahol nem spontán lövésnek hazudják az előre kitalált jelenetet.
https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol/full_commentlist/1#c40713852
Válasz erre: Egy sor érdekesség a negyvenéves Indiana Jonesról
2021-06-14T07:10:08+02:00
2021-06-14T07:10:08+02:00
lenörd hofstadter
http://blog.hu/user/1346900
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol?full_commentlist=1#c40713232" class="reply_nick_1533464" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 40713232 );">@A Joda visszatér</a>: <br />
<br />
Tom azért nem B kategóriás. Bőven van filmje, jó filmje, ugyanolyan világsztár lett egy másik vonalon...
https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol/full_commentlist/1#c40713794
Válasz erre: Egy sor érdekesség a negyvenéves Indiana Jonesról
2021-06-14T05:34:37+02:00
2021-06-14T05:34:37+02:00
gigabursch
http://blog.hu/user/169612
Az a lepuffantós jelenet ismereteim szerint többszöri újrázás után már kínból alakult így - S végül jól sikerült.
https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol/full_commentlist/1#c40713500
Válasz erre: Egy sor érdekesség a negyvenéves Indiana Jonesról
2021-06-14T00:50:20+02:00
2021-06-14T00:50:20+02:00
A Joda visszatér
http://blog.hu/user/1533464
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol?full_commentlist=1#c40713484" class="reply_nick_424789" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 40713484 );">@horrorpornó bábszínház</a>: <br />
<br />
Szegénykém, a te életed ugye már sokkal inkább horror, mint pornó?:)<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="https://e-nyelv.hu/2013-01-24/charme/">e-nyelv.hu/2013-01-24/charme/</a><br />
<br />
---
https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol/full_commentlist/1#c40713484
Válasz erre: Egy sor érdekesség a negyvenéves Indiana Jonesról
2021-06-14T00:32:19+02:00
2021-06-14T00:32:19+02:00
horrorpornó bábszínház
http://blog.hu/user/424789
Ja, neked pl. az is érdekesség, hogy a negyvenéves egybeírandó.<br />
<br />
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol?full_commentlist=1#c40713232" class="reply_nick_1533464" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 40713232 );">@A Joda visszatér</a>: <br />
Vagy annyira, mint te, hogy iskola helyett disznópásztorkodni jártál, és emiatt nem tanultál meg írni.<br />
Mellesleg Michael Madsen szar színész.<br />
<br />
A charme szót pl. sármnak írják magyarul. A többire nem térek ki.
https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol/full_commentlist/1#c40713454
Válasz erre: Egy sor érdekesség a negyvenéves Indiana Jonesról
2021-06-13T23:36:50+02:00
2021-06-13T23:36:50+02:00
A Joda visszatér
http://blog.hu/user/1533464
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol?full_commentlist=1#c40713274" class="reply_nick_13559" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 40713274 );">@Bérgyilkos Bohóc</a>: A kulcsszó a charme. Ez volt az, ami kellett a kiugráshoz. Ez megvolt Indy figurájában, megvolt Fordban, és megvolt Selleckben is. Utóbbi lemaradt a szerepről, Fordot magasra repítette.<br />
Viszont semmiféle charme nincs Mark Hamillben, és Star Wars főszereplő figurájában sem, és maga ez a szerep sem olyan domináns, mint Indyé a maga filmjében. Ugyanez a helyzet az E.T.-vel és a Gyűrűk urával is. Hiányzik a domináns szerep, a sármos főszereplő, akiről elsősorban szól a film.
https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol/full_commentlist/1#c40713386
Válasz erre: Egy sor érdekesség a negyvenéves Indiana Jonesról
2021-06-13T22:22:46+02:00
2021-06-13T22:22:46+02:00
csorsza
http://blog.hu/user/176089
Negyvenéves.
https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol/full_commentlist/1#c40713326
Válasz erre: Egy sor érdekesség a negyvenéves Indiana Jonesról
2021-06-13T21:34:09+02:00
2021-06-13T21:34:09+02:00
nikodémus
http://blog.hu/user/205228
Lucas és Kurtz elhidegülését én másképp tudtam: Kurtz a közös alkotómunkában hitt (és ezért is lett olyan jó a Birodalom), Lucas viszont épp az ellenkező következtetést vonta le, és maga akart főnök lenni teljesen. A Jedin ez alaposan meglátszik, ami épp olyan lett, mint amilyen a Birodalom nem akart lenni (korábbi ötletek szimpla újrahasznosítása). Kurtz kb. az ewokok ötleténél állhatott fel végleg az asztaltól. Nehéz ezt sok SW-rajongónak elismerni, de a maga szempontjából jól tette.<br />
Innentől Lucas nem dolgozott olyan alkotótárssal, akivel kompromisszumot kényszerült kötni. Sajnos az életmű további része ezt elég jól illusztrálja.
https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol/full_commentlist/1#c40713304
Válasz erre: Egy sor érdekesség a negyvenéves Indiana Jonesról
2021-06-13T21:20:50+02:00
2021-06-13T21:20:50+02:00
lutria
http://blog.hu/user/10045
Eddig nem úgy volt a sztori hogy Selleck szívesen lett volna Indiana Jones csak a Magnum producere nem engedte el a sorozatból máshová forgatni?(ugyanúgy mint amikor Pierce Brosnan jóval korábban lett volna James Bond csak nem engedték el a Remington Steele-ből.)<br />
Az egyik Magnum epizódban van is olyan jelenet amikor kiköpött Indiana Jonesnak van öltözve.
https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol/full_commentlist/1#c40713278
Válasz erre: Egy sor érdekesség a negyvenéves Indiana Jonesról
2021-06-13T21:09:17+02:00
2021-06-13T21:09:17+02:00
Treff Bubi
http://blog.hu/user/1121390
"mégis van olyan vélemény, hogy éppenséggel Új-Hollywood rossz útjának kezdete volt ez a film."<br />
Ez milyen trendet jelent? Kerestem a témáról angolul is, de eddig nem találtam cikket róla.
https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol/full_commentlist/1#c40713274
Válasz erre: Egy sor érdekesség a negyvenéves Indiana Jonesról
2021-06-13T21:07:05+02:00
2021-06-13T21:07:05+02:00
Bérgyilkos Bohóc
http://blog.hu/user/13559
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol?full_commentlist=1#c40713232" class="reply_nick_1533464" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 40713232 );">@A Joda visszatér</a>: Öreg hiba azt gondolni, hogy ha valaki sztár lett egy film által, akkor automatikusan mindenkire ugyanez a sors várt volna, ha ő kapja az ominózus szerepet. Ahogy egy rakás kultfilm (Star Wars, E.T., Gyűrűk Ura stb) főszereplői nem lettek A kategóriások, ugyanúgy semmi garancia nincs rá, hogy adott esetben Tom Selleck is felemelkedett volna az Indy által.
https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol/full_commentlist/1#c40713232
Válasz erre: Egy sor érdekesség a negyvenéves Indiana Jonesról
2021-06-13T20:34:29+02:00
2021-06-13T20:34:29+02:00
A Joda visszatér
http://blog.hu/user/1533464
"Mint köztudott, a befutó Tom Selleck lett volna, ám időközben a Magnum tévésorozat meghozta Selleck számára az áttörést, amit nem akart feladni egy új szerep kedvéért. Így Harrison Ford mégiscsak főszereplő lett George Lucas mindkét bombasikerében."<br />
<br />
Nagyon rosszul tette Selleck. Ezzel felemelkedhetett volna az A kategóriás sztárok közé, ahogy Harrison Ford fel is emelkedett. Kb. annyira sajnálhatja, mint Michael Madsen, aki a Ponyvaregény Vincent Vegajának szerepét utasította vissza és maradt B, vagy Mickey Rourke, aki ugyanezen film Butch-a lehetett volna. Bár neki ez inkább visszatérés lett volna.<br />
Számos név felmerült Indy szerepére. Pl. Bill Murray, de még Chevy Chase humorista neve is
https://ovibankenobi.blog.hu/2021/06/13/erdekessegek_a_negyven_eves_indiana_jonesrol/full_commentlist/1#c40713222
Válasz erre: Egy sor érdekesség a negyvenéves Indiana Jonesról
2021-06-13T20:26:39+02:00
2021-06-13T20:26:39+02:00
A Joda visszatér
http://blog.hu/user/1533464
Onedin Kennedy..:)
https://ovibankenobi.blog.hu/2020/12/20/a_10_legizgalmasabb_elokeszuletben_levo_star_wars-produkcio/full_commentlist/1#c39464710
Válasz erre: A tíz legizgalmasabb előkészületben lévő Star Wars-produkció
2020-12-21T12:13:56+01:00
2020-12-21T12:13:56+01:00
doggfather
http://blog.hu/user/453239
ez nem a 10 legizgalmasabb, hanem az összes...<br />
<br />
nálam az első a bad batch, de nekem a klónháborúk a kedvenc SW időszakom.<br />
<br />
Ettől függetlenül mindet nézni fogom szerintem. :D Legalábbis pilotra vevő vagyok.
https://ovibankenobi.blog.hu/2020/12/20/a_10_legizgalmasabb_elokeszuletben_levo_star_wars-produkcio/full_commentlist/1#c39463350
Válasz erre: A tíz legizgalmasabb előkészületben lévő Star Wars-produkció
2020-12-21T08:13:40+01:00
2020-12-21T08:13:40+01:00
metartADMIN
http://blog.hu/user/1204833
jó retro logók
https://ovibankenobi.blog.hu/2020/11/02/almaink_jateka_a_mandalori_urhajoja/full_commentlist/1#c39167240
Válasz erre: Álmaink játéka: a Mandalori űrhajója
2020-11-03T13:37:28+01:00
2020-11-03T13:37:28+01:00
steery
http://blog.hu/user/672489
Ennek a picurka űrhajócskának a rakterét én nem nevezném tágasnak. Annyira alulméretezett az egész, hogy még egy szakasz katona sem fér el benne, nemhogy valami értelmes rakomány. De ugyanez a baj Falconnal is, meg kb. az összes többi "könnyű teherűrhajóval", amiktől hemzseg a messzi-messzi galaxis. Gyerek méretű raktér, törpe méretű zsilipajtók, amiken egy átlagember is alig fér be, nemhogy valami rakomány (szabvány konténerről, hordókról ne is álmodjunk). És persze a Razorban se üzemanyagtartályoknak, se energiaforrásnak, se életfenntartó rendszernek, se hálófülkének, se mosdónak nincs hely. Minden olyan "űrhajó", aminek törzse kisebb egy 747-esénél: kész vicc.
https://ovibankenobi.blog.hu/2020/11/02/almaink_jateka_a_mandalori_urhajoja/full_commentlist/1#c39166678
Válasz erre: Álmaink játéka: a Mandalori űrhajója
2020-11-03T10:43:14+01:00
2020-11-03T10:43:14+01:00
doggfather
http://blog.hu/user/453239
hát nekem nem tetszik annyira ez az úrhajó.<br />
<br />
mmint nem a játék, hanem ami a soriban van.<br />
valamiért nehezen képzelem el, hogy akkora klasszikus lesz valaha, mint a Sólyom...
https://ovibankenobi.blog.hu/2020/11/02/almaink_jateka_a_mandalori_urhajoja/full_commentlist/1#c39166466
Válasz erre: Álmaink játéka: a Mandalori űrhajója
2020-11-03T09:05:31+01:00
2020-11-03T09:05:31+01:00
Billy Hill
http://blog.hu/user/164988
Az olyan, mint a szingapúri.
https://ovibankenobi.blog.hu/2020/11/02/almaink_jateka_a_mandalori_urhajoja/full_commentlist/1#c39166332
Válasz erre: Álmaink játéka: a Mandalori űrhajója
2020-11-03T07:24:37+01:00
2020-11-03T07:24:37+01:00
Gyingizik
http://blog.hu/user/195279
Héliumos lufit is kellene gyártani belőle.
https://ovibankenobi.blog.hu/2020/10/29/mandalori_masodik_evad/full_commentlist/1#c39152936
Válasz erre: Amit a Mandalori folytatásáról tudni érdemes
2020-10-31T09:01:04+01:00
2020-10-31T09:01:04+01:00
arthurthedent
http://blog.hu/user/1539976
"köztük a legjobb dráma sorozat kategóriájában"<br />
<br />
Ez szerintem elírás lesz, a legrosszabb dráma sorozat, nem? :D De legalább a második évad első részében nem verik el a főhőst mint a lovat. Merthogy az első évadban gyakorlatilag mindenki akivel bajszot akaszt lenyomja mint a bélyeget.<br />
<br />
Meg kiderült, hogy nem is mandalorian. Meg kiderült, hogy nincs is olyan, hogy mandalorian. Meg kiderült, hogy akik azt mondják, hogy ők ilyenek, azokat mind lenyomják mint a bélyeget.<br />
<br />
Az újszülött, akit meg akar menteni, annak kell közbeavatkoznia, mert különben a csávónak vége lenne mint a botnak.<br />
<br />
Hát elég gáz sorozat. Mondjuk nem olyan gáz, mint a star trek sorozat, ahol a csillagflottatiszt egy elítélt bűnöző, aki minden részben úgy éri el amit akar, hogy elsírja magát. :(
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/03/05/star_wars_galaxys_edge_iden_eletre_kel_a_star_wars_vilaga/full_commentlist/1#c37748216
Válasz erre: Star Wars: Galaxy's Edge — idén életre kel a Star Wars világa
2019-10-17T18:02:53+02:00
2019-10-17T18:02:53+02:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
A feleségem azt üzeni, h ő simán felszáll a 6osra jedi cuccban!
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/08/25/2020-ban_forog_az_obi-wan_kenobi-sorozat/full_commentlist/1#c37571186
Válasz erre: 2020-ban forog az Obi-Wan Kenobi-sorozat
2019-08-29T07:49:23+02:00
2019-08-29T07:49:23+02:00
body_andras
http://blog.hu/user/764308
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2019/08/25/2020-ban_forog_az_obi-wan_kenobi-sorozat?full_commentlist=1#c37570130" class="reply_nick_184681" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37570130 );">@OvibanKenobi</a>: Sőt, amikor öreg Maul ott először felbukkant, már csak erre a pillanatra vártam, utána egy részt se néztem meg csak beletekertem pár frappáns Thrawn jelenetbe.<br />
<br />
Habár úgy hírlik hogy ez a széria 8 évet ugrik majd a ROTS után, ami jóval kevesebb, mint a Rebels időugrása. Valószínűleg a Solo meg nem oldott történetszálait fogja felvenni. Ha rajtam múlna, Obi-Wan nem a nr.1 főszereplő lenne a szériában hanem "support role"-t kapna, vagyis már az első évadban lenne a karakterében egy kis titokzatosság és várnánk 2-3 epizódot amíg felbukkan, mondjuk egy tatuini kocsma sötét sarkában. Maullal pedig csak futólag találkozna, a végső összecsapásuk pedig egy "X évvel később" záróakkord lenne az utolsó évad záróepizódjában. Már ha lesz több évad, mert lehet hogy ez csak mini-series lesz. Ami szerintem tuti hogy a Skywalker-sztori teljesen kimarad majd belőle és Lars is legfeljebb epizódszereplő lesz.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/08/25/2020-ban_forog_az_obi-wan_kenobi-sorozat/full_commentlist/1#c37570130
Válasz erre: 2020-ban forog az Obi-Wan Kenobi-sorozat
2019-08-28T19:48:00+02:00
2019-08-28T19:48:00+02:00
OvibanKenobi
http://blog.hu/user/184681
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2019/08/25/2020-ban_forog_az_obi-wan_kenobi-sorozat?full_commentlist=1#c37560606" class="reply_nick_764308" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37560606 );">@body_andras</a>: Valóban. Az a Rebels egyik csúcspontja.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/08/24/star_wars_a_mandalori_elozetes_es_infok/full_commentlist/1#c37564110
Válasz erre: Star Wars: A mandalori — amit a sorozatról tudni érdemes
2019-08-27T01:34:16+02:00
2019-08-27T01:34:16+02:00
OvibanKenobi
http://blog.hu/user/184681
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2019/08/24/star_wars_a_mandalori_elozetes_es_infok?full_commentlist=1#c37558730" class="reply_nick_160090" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37558730 );">@bandiras2</a>: Nem hiszem, hogy kétségbeesnének attól, hogy nem fogod letorrentezni a sorozatukat. ;)<br />
Nem erőszak a disznótor.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/08/25/2020-ban_forog_az_obi-wan_kenobi-sorozat/full_commentlist/1#c37560606
Válasz erre: 2020-ban forog az Obi-Wan Kenobi-sorozat
2019-08-26T08:11:51+02:00
2019-08-26T08:11:51+02:00
body_andras
http://blog.hu/user/764308
A Rebels sorozatban van egy gyönyörű jelenet amikor Dart Maul rátalál az öreg Kenobira a Tatooine-on. A párbaj pillanatok alatt lezajzik, Maul pedig utolsó percében megbékél régi riválisával. Ha a Kenobi sorozat is eljutna erre a pontra, az nagyon jó lenne.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/08/24/star_wars_a_mandalori_elozetes_es_infok/full_commentlist/1#c37558730
Válasz erre: Star Wars: A mandalori — amit a sorozatról tudni érdemes
2019-08-25T16:33:17+02:00
2019-08-25T16:33:17+02:00
bandiras2
http://blog.hu/user/160090
Didney? Felejtős. Amit a 7 és 8 részben műveltek, az azt jelenti, hogy amíg ezek az emberek nem lettek véglegesen kiátkozva a filmszakmából, és a teljes munkásságukért a Didney töredelmesen hamut szórva a fejére, addig nem fogom még csak letorrenteni se ezeket a szarokat. Get woke, go broke. <br />
<a rel="nofollow" href="https://www.youtube.com/watch?v=DZMtZVLDBck">www.youtube.com/watch?v=DZMtZVLDBck</a><br />
Továbbá:<br />
Kylo és Rey harca Snoke testőrségével... Namármost hogy a pélóban működik az öröklés a shiteknél? A tanítvány megöli a mesterét. Kylo a tradícióknak megfelelően kicsinálta Snokit. Erre mit művel a testőrség? Ahelyett hogy fejet hajtanának új uruk előtt "ÉLLYEN A LEGFŐBB VEZÉR", nekiállnak emberkedni. A másik. Sósiklók... bazmeg... Oké, sósiklók. Mennek a kissebségi halálcsillag felé, mert ha elsütik, akkor bent mindenkinek vége, a hatóerejét se ismerjük, lehet kettélövi a hegyet. Erre visszarendeli??? Az a csávó, aki korábban kinyírta a csillagrombolót egy öngyilkos támadás élén?(nem mellesleg megmentve ezzel a csigatempós üldözési jelenetben a maradék hajókat az orbital bombardment ágyúktól). És ott megy! Száguld a megváltó halál felé, ami majd időt ad a többieknek hogy valami történhessen! És mindjárt becsapódik a mikro deathstarba, aminek a robbanása jó eséllyel megtizedelné a lépegetőket is, és erre... NEKIMEGY BAZMEG!!! WTF WOMAN??? Most írtad alá a saját, és az összes társad halálos ítéletét, mert szeresd ellenségeidet! Persze plot larmour, mindenki túléli aki idáig eljutott... Ennél már nem lehet lejjebb. Az ellenállásnak van 1!!! darab csühös kétütemű bontószökevénye, annyi emberrel akik kényelmesen felférnek rá, és ennyi. Még valami. A nagy hajók koránaknak ezennel vége. Fel lehet állni, nincsenek többé gigantikus monstrumok, mert mindannyian láttuk mire képes az új fegyver, a HIPERHAJTÓMŰ. Fogj egy akármilyen hajót, aminek van működő hiperhajtóműve. Keress egy 100x akkora célpontot, és vonszold oda magad eléje. Fénysebesség! A célpontnak vége. Kirámoljuk a roncstelepet! Világverő flottát csinálunk belőle! Droidok a fedélzeten, vagy távirányítás. Nem számít mekkora vagy. A hipszterhajtómű minden hajót elpusztít.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/08/22/igy_csinal_technikai_forradalmat_a_star_wars-tevesorozat/full_commentlist/1#c37557824
Válasz erre: Így csinál technikai forradalmat a Star Wars-tévésorozat
2019-08-25T12:24:43+02:00
2019-08-25T12:24:43+02:00
exilis
http://blog.hu/user/179077
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2019/08/22/igy_csinal_technikai_forradalmat_a_star_wars-tevesorozat?full_commentlist=1#c37554976" class="reply_nick_672489" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37554976 );">@steery</a>: <a rel="nofollow" href="https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=bErPsq5kPzE">www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=bErPsq5kPzE</a>
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/08/22/igy_csinal_technikai_forradalmat_a_star_wars-tevesorozat/full_commentlist/1#c37554976
Válasz erre: Így csinál technikai forradalmat a Star Wars-tévésorozat
2019-08-24T13:08:43+02:00
2019-08-24T13:08:43+02:00
steery
http://blog.hu/user/672489
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2019/08/22/igy_csinal_technikai_forradalmat_a_star_wars-tevesorozat?full_commentlist=1#c37553814" class="reply_nick_768834" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37553814 );">@tom991</a>: Igen, ezt tudom. A kérdés inkább az, hogy maga a vetített 3D-s díszlet milyen gyorsan, könnyen módosítható, variálható menet közben, illetve utólag? Mert ez akkor lenne ideális, ha a rendező megnézi a jelenetet és azt mondja a CGI gurujának: nagyobb rankort akarok ide a háttérbe! Aztán csak pár gombnyomás és kész a nagyobb rankor.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/08/22/igy_csinal_technikai_forradalmat_a_star_wars-tevesorozat/full_commentlist/1#c37553814
Válasz erre: Így csinál technikai forradalmat a Star Wars-tévésorozat
2019-08-24T04:11:21+02:00
2019-08-24T04:11:21+02:00
tom991
http://blog.hu/user/768834
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2019/08/22/igy_csinal_technikai_forradalmat_a_star_wars-tevesorozat?full_commentlist=1#c37551284" class="reply_nick_672489" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37551284 );">@steery</a>: Ha jól értem, a fent leírt módszer esetében van egy virtuális valóságban létező 3D-s díszlet, amiben kvázi kötetlenül lehet mozogni, bármikor változtatható a kamera szemszöge. Ha pl. a színész csinál valami váratlant, ami miatt a kameramannak is előre be nem tervezett mozdulatot kell csinálnia a kamerával, akkor sincs semmi gond, ugyanis a virtuális díszlet valós időben igazodik a kamera mozdulataihoz és aktuális szemszögéhez. <br />
Magyarán kb. úgy variálhatják forgatás közben a kameramozgást, ahogy egy 100%-ig megépített, fizikailag létező díszletben vagy külső helyszínen tennék; nincs kötött, előre leprogramozott mozgás, amit muszáj követni.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/08/22/igy_csinal_technikai_forradalmat_a_star_wars-tevesorozat/full_commentlist/1#c37551618
Válasz erre: Így csinál technikai forradalmat a Star Wars-tévésorozat
2019-08-23T12:41:33+02:00
2019-08-23T12:41:33+02:00
Kelemanus
http://blog.hu/user/431688
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2019/08/22/igy_csinal_technikai_forradalmat_a_star_wars-tevesorozat?full_commentlist=1#c37551284" class="reply_nick_672489" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37551284 );">@steery</a>: egyetértek, szerintem is csökkenti az improvizáció esélyét, nem biztos hogy ez nekünk jo lesz.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/08/22/igy_csinal_technikai_forradalmat_a_star_wars-tevesorozat/full_commentlist/1#c37551284
Válasz erre: Így csinál technikai forradalmat a Star Wars-tévésorozat
2019-08-23T11:23:19+02:00
2019-08-23T11:23:19+02:00
steery
http://blog.hu/user/672489
A kérdés csak az, hogy mennyivel lesz olcsóbb és gyorsabb ez a módszer a korábbiaknál? Hiszen több előmunkálatot igényel és beszűkíti a menet közbeni változtatások, javítások, újítások lehetőségét. Tehát nem lehet a kamera előtt improvizálni, aprólékosan előre meg kell tervezni a forgatást. Aztán vagy jó lesz a végeredmény vagy nem.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/08/22/igy_csinal_technikai_forradalmat_a_star_wars-tevesorozat/full_commentlist/1#c37550664
Válasz erre: Így csinál technikai forradalmat a Star Wars-tévésorozat
2019-08-23T09:10:20+02:00
2019-08-23T09:10:20+02:00
csúti csüngőhasú tolvaj
http://blog.hu/user/1375721
Mint mindig, a méret a lényeg. Ilyesmit, mármint a kameranézetes változást már a mezei híradó stúdiókban is használnak vagy 10 éve, igaz, ott nem vetítették, csak a keverő dolgozta össze.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/05/31/hamarosan_kesz_a_knights_of_the_old_republic_film_forgatokonyve/full_commentlist/1#c37268286
Válasz erre: Hamarosan kész a Knights of the Old Republic film forgatókönyve?
2019-06-02T18:01:19+02:00
2019-06-02T18:01:19+02:00
Sir Gombóc
http://blog.hu/user/448153
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2019/05/31/hamarosan_kesz_a_knights_of_the_old_republic_film_forgatokonyve?full_commentlist=1#c37266716" class="reply_nick_74995" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37266716 );">@MEDVE1978</a>: szerintem J.J Abrams-t nem szabadott volna a saga közelébe sem engedni, Johnson filmje sokkal jobban sikerült a hibái ellenére is.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/05/31/hamarosan_kesz_a_knights_of_the_old_republic_film_forgatokonyve/full_commentlist/1#c37266716
Válasz erre: Hamarosan kész a Knights of the Old Republic film forgatókönyve?
2019-06-02T09:18:52+02:00
2019-06-02T09:18:52+02:00
MEDVE1978
http://blog.hu/user/74995
Borzalom. Lehet ezért rajongani, de sajnos nagyon nagy esélye van, hogy a megvalósítás szánalmas lesz. A videójátékokat Hollywood egyébként is nagyon rossz hatásfokkal filmesíti meg (lásd Doom, Mortal Kombat, Street Fighter stb.), erre jön még rá, hogy a Star Wars nagyon rossz irányba sodródik. Rian Johnsont már rég ki kellett volna rúgni, hogy a lába ne érje a földet. Sajnos a Disney Star Wars eddig produkált két közepes kalandfilmet (Rouge One, Solo), egy teljes fan service jellegű homage-t (Ébredő erő) és egy inkonzekvens, az egykor szép napokat megért sorozathoz teljesen méltatlan közhelytengert, a Last Jedi-t.<br />
<br />
Ha ez 2022-ben kezdődik, akkor szinte biztosak lehetünk abban, hogy már írják a hősöket, szinte már látom őket:<br />
<br />
1. Egy nem nélküli, rabszolgasorból szabaduló földönkívüli;<br />
2. Egy leszbikus, királyi származású néger nő;<br />
3. Egy kötelező ázsiai karakter, ha lehet ő is nő;<br />
4. Egy gyerek, aki bármire képes, bár a legrosszabb körülmények közé születetett;<br />
5. Ellenségként néhány gonosz, öreg fehér férfi, akik mindenkit kihasználnak.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/17/rian_johnson_es_a_tronok_harca_alkotoi_egyutt_tervezik_a_kovetkezo_evtized_star_warsat/full_commentlist/1#c37076510
Válasz erre: Rian Johnson és a Trónok harca alkotói együtt tervezik a következő évtized Star Warsát
2019-04-19T14:28:20+02:00
2019-04-19T14:28:20+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/17/rian_johnson_es_a_tronok_harca_alkotoi_egyutt_tervezik_a_kovetkezo_evtized_star_warsat?full_commentlist=1#c37075680" class="reply_nick_672489" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37075680 );">@steery</a>: az, hogy te azt a szart képes voltál többször újranézni megmagyaráz sok mindent :)<br />
<br />
Az emberek meg azért nem ültek be a moziba mert megnézték az előzetest és kurára nem érdekelte őket az egész. Engem se. Senki nem olyan hülye, hogy azért nem néz meg egy jónak tűnő filmet mert egy másik film szar film volt.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/17/rian_johnson_es_a_tronok_harca_alkotoi_egyutt_tervezik_a_kovetkezo_evtized_star_warsat/full_commentlist/1#c37075680
Válasz erre: Rian Johnson és a Trónok harca alkotói együtt tervezik a következő évtized Star Warsát
2019-04-19T11:07:10+02:00
2019-04-19T11:07:10+02:00
steery
http://blog.hu/user/672489
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/17/rian_johnson_es_a_tronok_harca_alkotoi_egyutt_tervezik_a_kovetkezo_evtized_star_warsat?full_commentlist=1#c37073934" class="reply_nick_733286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37073934 );">@eßemfaßom meg áll</a>: Én nem éreztem a Solót rossznak. Sőt, a korábbiakhoz képest kifejezetten üdítő élmény volt, amikor először megnéztem a moziban, gyakorlatilag képes voltam élvezni a filmet, ami az előző Disney gányolásokról nem volt elmondható. Ráadásul a többszöri újranézések során alig 42 logikai hibát és forgatási bakit, meg értelmetlenséget találtam benne, ami egész jó arány a többi filmmel összehasonlítva. Viszont az emberek egyszerűen nem ültek be rá a moziba. Én is teljesen egyedül voltam a nagy teremben, még a jegyszedők sem jöttek be, szóval igazi házimozi élmény volt!
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/17/rian_johnson_es_a_tronok_harca_alkotoi_egyutt_tervezik_a_kovetkezo_evtized_star_warsat/full_commentlist/1#c37073934
Válasz erre: Rian Johnson és a Trónok harca alkotói együtt tervezik a következő évtized Star Warsát
2019-04-18T19:46:33+02:00
2019-04-18T19:46:33+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/17/rian_johnson_es_a_tronok_harca_alkotoi_egyutt_tervezik_a_kovetkezo_evtized_star_warsat?full_commentlist=1#c37072336" class="reply_nick_672489" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37072336 );">@steery</a>: A Solo bukását egyértelműen az okozta, hogy egy szar film volt saját jogán. A zutolsójedik semmivel nem volt rosszabb mint bármelyik az eredeti 3 filmen kívül.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/17/rian_johnson_es_a_tronok_harca_alkotoi_egyutt_tervezik_a_kovetkezo_evtized_star_warsat/full_commentlist/1#c37073924
Válasz erre: Rian Johnson és a Trónok harca alkotói együtt tervezik a következő évtized Star Warsát
2019-04-18T19:42:09+02:00
2019-04-18T19:42:09+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
"A Solóval például kipróbáltuk, van-e igazán értelme két filmmel kijönni egy évben, és láttuk, hogy ez nem működik"<br />
<br />
Alapvetően az nem müködik, hogy szar filmmel jönnek ki.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/17/rian_johnson_es_a_tronok_harca_alkotoi_egyutt_tervezik_a_kovetkezo_evtized_star_warsat/full_commentlist/1#c37072692
Válasz erre: Rian Johnson és a Trónok harca alkotói együtt tervezik a következő évtized Star Warsát
2019-04-18T12:39:14+02:00
2019-04-18T12:39:14+02:00
MEDVE1978
http://blog.hu/user/74995
Így rekonstruálva a dolgokat, Lucasnak valamikor a Return of the Jedi idején gurulhatott el a gyógyszere és kezdett el mindenhol dollár jeleket látni. A cuki Ewok macikák kizárólag azért kerültek bele a sorozatba, hogy jó merchandise legyen belőlük.<br />
Az előzménysorozat már úgy ment előre, hogy számítógépes játék - merchandise összhanggal volt megkomponálva. A Phantom Menance-nél Lucas újra lebutította az egészet, Jar Jar Brinx-estül meg kis Anakin Skywalkerestül együtt.<br />
<br />
De legalább Lucas idején még volt történet, még ha fájó lyukakkal és brutál szar színészi alakításokkal (Hayden Christiansen) tarkítva is.<br />
<br />
Az ébredő erő már szimpla fan service volt, az egyes eredeti trilógiás részek szép koppintása. Nem szerettem azt a részt, de sohasem gondoltam, hogy azt fogom mondani rá, hogy még viszonylag jól kivitelezett. Sajnos az Utolsó Jedik még a lelopott, ötlettelen Ébredő Erőhöz képest is egy mély merülés a fekáliába. Így elérik azt, hogy visszasírja az ember a klisé titokzatoskodós és cliffhanger gyáros JJ. Abrahams-t, aki legalább többé-kevésbé képes volt egy értékelhető filmet gyártani.<br />
<br />
Ezeknek az új Star Wars filmeknek a célja most már csak néhány dolog lesz: minél több merchandiseos üzlet, a McDonaldson át a WC papíron és zsebkendőn folytatva természetesen a játékfigurákig, legókig, egy két-háromszoros megtérülés és a masszívan lökött politikai befolyásolás (figyelj mert a szádba rágjuk: az idegen szép, a nők okosak, okosabbak és rátermettebbek a férfiaknál, a háború gonosz, a rabszolgaság gonosz, az elnyomás gonosz, a gazdag kereskedők gonoszak stb.).<br />
A történetek emellett lebutítottak lesznek, hogy mindenki megértse.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/17/rian_johnson_es_a_tronok_harca_alkotoi_egyutt_tervezik_a_kovetkezo_evtized_star_warsat/full_commentlist/1#c37072604
Válasz erre: Rian Johnson és a Trónok harca alkotói együtt tervezik a következő évtized Star Warsát
2019-04-18T12:04:57+02:00
2019-04-18T12:04:57+02:00
szepipiktor
http://blog.hu/user/728643
A SW-t teljesen leépítik, a nimbuszt megsemmisítik ezekkel a sokadik pénzalapú "filmekkel".<br />
A VII-esbe belenéztem már nem tudtam végignézni, pedig a első 6 és az előzményfilm is több változatban van a birtokomban és őrzöm féltve azokat.<br />
De ezek már más generációnak más stílusban és más CÉLLAL készülnek.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/17/rian_johnson_es_a_tronok_harca_alkotoi_egyutt_tervezik_a_kovetkezo_evtized_star_warsat/full_commentlist/1#c37072336
Válasz erre: Rian Johnson és a Trónok harca alkotói együtt tervezik a következő évtized Star Warsát
2019-04-18T10:38:37+02:00
2019-04-18T10:38:37+02:00
steery
http://blog.hu/user/672489
Rian Johnsonnak sikerült elkészítenie az eddigi legrosszabb, legpocsékabb SW mozifilmet. Ezt a fickót hatóságilag kéne eltiltani az SWU-tól, fővesztés terhe mellett.<br />
Ha a Disney képes volna jó SW filmeket csinálni, akkor évente 3-4 darabbal is simán kijöhetne, lenne rá igény. A Solo bukását egyértelműen Az utolsó Jedik színvonaltalansága okozta, meg persze a rendezőcsere.<br />
Szerintem nagyon rossz ötlet elszakadni a Skywalker család történetétől és messzire kalandozni az ismeretlen régiókba. Itt még bőven lenne mit elmesélni, épp csak se ötlete, se fantáziája nincs az alkotógárdának. A rajongókat meg eszükben sincs megkérdezni, ugye... De akkor kinek és minek csinálják ezt az egészet? Mert ha így folytatják, sok pénzt nem fognak keresni a fércműveikkel, az biztos.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/15/a_mandaloriai_ellopta_a_showt_a_star_wars_celebrationon/full_commentlist/1#c37062180
Válasz erre: A mandalori ellopta a showt a Star Wars Celebrationön
2019-04-16T08:18:55+02:00
2019-04-16T08:18:55+02:00
balfa
http://blog.hu/user/664417
én úgy vagyok a sw-vel, mint egy haverom a majmok bolygójával. azt mondta: beszélő csimpánzok gépfegyverrel lóháton? ez csak jó lehet! nekem meg bármi bejön, amiben lézerkard van. a rajongó ilyen
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/j_j_abrams_valami_egeszen_kulonleges_van_a_kezunkben/full_commentlist/1#c37059086
Válasz erre: J.J. Abrams: Valami egészen különleges van a kezünkben
2019-04-15T06:47:41+02:00
2019-04-15T06:47:41+02:00
rgs
http://blog.hu/user/665334
"Valami egészen különleges van a kezünkben" - amit eddig is meg kellett volna becsülni és nem tették. 4-5-6 pazar, a többi bukszafing mehet a kukába.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/j_j_abrams_valami_egeszen_kulonleges_van_a_kezunkben/full_commentlist/1#c37058414
Válasz erre: J.J. Abrams: Valami egészen különleges van a kezünkben
2019-04-14T20:00:57+02:00
2019-04-14T20:00:57+02:00
DirtyHarry
http://blog.hu/user/506660
pff, bullshit. Egyébként se tudják már helyre hozni a kárt amit a VIII-ban okoztak...
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/j_j_abrams_valami_egeszen_kulonleges_van_a_kezunkben/full_commentlist/1#c37056674
Válasz erre: J.J. Abrams: Valami egészen különleges van a kezünkben
2019-04-14T11:01:51+02:00
2019-04-14T11:01:51+02:00
theus
http://blog.hu/user/738796
Marketing duma. Tudják, hogy ha most buknak akkor oda egy értékes márka vagy brand ahogy mostanában nevezik.<br />
Tolják keményen ezért a nosztalgia alapú marketinget.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese/full_commentlist/1#c37056624
Válasz erre: Megérkezett a IX. Epizód előzetese! Nagy meglepetésekkel
2019-04-14T10:44:57+02:00
2019-04-14T10:44:57+02:00
steery
http://blog.hu/user/672489
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese?full_commentlist=1#c37055032" class="reply_nick_1158144" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37055032 );">@Nagy fasz vagy te Válasszunk</a>: :-D :-D és még egyszer: :-D
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese/full_commentlist/1#c37055450
Válasz erre: Megérkezett a IX. Epizód előzetese! Nagy meglepetésekkel
2019-04-13T19:54:10+02:00
2019-04-13T19:54:10+02:00
Stenonis
http://blog.hu/user/250426
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese?full_commentlist=1#c37054886" class="reply_nick_1158144" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37054886 );">@Nagy fasz vagy te Válasszunk</a>: <br />
Egy szóval sem mondtam, hogy nincs logikátlanság az eredeti trilógiában.<br />
De a VIII. rész egésze egy nagy logikátlanság. Még egy logikátlan film is elmenna, ha a karakterek elvinnék a hátukon. De karakterek sicsennek benne.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese/full_commentlist/1#c37055032
Válasz erre: Megérkezett a IX. Epizód előzetese! Nagy meglepetésekkel
2019-04-13T18:12:34+02:00
2019-04-13T18:12:34+02:00
Nagy fasz vagy te Válasszunk
http://blog.hu/user/1158144
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese?full_commentlist=1#c37054874" class="reply_nick_672489" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37054874 );">@steery</a>: Baszki, az a csaj életében először fogott kardot, aztán nulla gyakorlással legyőzte a főgonosz sameszát, aztán magát a főgonoszt is./Ez kb. mintha először látnék labdát, de egymagam legyőzöm a real madridot. /<br />
Ki a jóisten tudná megsebezni? :D Talán a Halálcsillag. De az már szétrobbant. <br />
<br />
Itt az előzetesben éppen lefut egy űrhajót. Mitől legyen kiégett? :D
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese/full_commentlist/1#c37054886
Válasz erre: Megérkezett a IX. Epizód előzetese! Nagy meglepetésekkel
2019-04-13T17:50:39+02:00
2019-04-13T17:50:39+02:00
Nagy fasz vagy te Válasszunk
http://blog.hu/user/1158144
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese?full_commentlist=1#c37054112" class="reply_nick_250426" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37054112 );">@Stenonis</a>: A közkedvelt Acbar :D:D HÁt visszavonult, meghalt. Szerintem az nem baj, hogy szélesítik az univerzumot kicsit. Végül is egy galaxis csatáiról van szó, nehogy már ugyanaz a 10 ember (lény) vívja az összeset.<br />
<br />
Én úgy gondolom, hogy pont ugyanolyanok ezek a részek is, mint az első volt, csak akkor még friss volt és új, néztünk mint a borjú az új kapura. Miután meg már láttad ugyanazt nyolcszor, kezd irritálni, hogy a birodalmiak semmit nem találnak el soha. Vagy hogy logikátlan valami.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese/full_commentlist/1#c37054874
Válasz erre: Megérkezett a IX. Epizód előzetese! Nagy meglepetésekkel
2019-04-13T17:47:55+02:00
2019-04-13T17:47:55+02:00
steery
http://blog.hu/user/672489
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese?full_commentlist=1#c37053910" class="reply_nick_1158144" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37053910 );">@Nagy fasz vagy te Válasszunk</a>: Valóban, Han összesen 3 ruhát viselt a 3 filmben, egy nyári meg egy téli koréliai pilótaruhát, plusz egy hóruhát, viszont Leia és Luke valamivel többet. Kenobi, Yoda, Csubi, Vader gyakorlatilag egyet, ők azonosak a ruházatukkal. Padmé volt a legdíszesebb virágszál a rengeteg ruhakölteményével.<br />
<br />
Más: Mivel a IX. epizód több évvel a VIII. eseményei után játszódik, a főszereplők nyilván végigharcolták ezt az időszakot, az űrben és több bolygón. Tehát a ruhájuk hamar elnyűvődött. Plusz: látszania kéne Rey arcán a sok csatát túlélt veterán ellenállók tekintetének, elgyötörtségének, elszántságának, keménységének. Kéne, hogy legyenek rajta sebhelyek, az arcán, karján. Ehelyett megint egy tökéletesen sminkelt csinibabát kapunk, aki még mindög zöldfülű tekintettel néz a kamerába.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese/full_commentlist/1#c37054844
Válasz erre: Megérkezett a IX. Epizód előzetese! Nagy meglepetésekkel
2019-04-13T17:39:28+02:00
2019-04-13T17:39:28+02:00
Nagy fasz vagy te Válasszunk
http://blog.hu/user/1158144
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese?full_commentlist=1#c37054006" class="reply_nick_872021" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37054006 );">@qtyuly</a>: Akkor félreértettél. Nem arra gondolok, hogy ne lehetne felnőttként akármilyen filmet is szeretni. Ha az jó.<br />
Hanem arra, hogy az eredeti trilógiát a látvány illetve a tudományosság teljes leszarása adta el. A történet nem több 4 mondatnál.<br />
<br />
Most meg, hogy felnőttünk és már láttunk ezer látványfilmet, ez már kevés.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese/full_commentlist/1#c37054112
Válasz erre: Megérkezett a IX. Epizód előzetese! Nagy meglepetésekkel
2019-04-13T14:34:23+02:00
2019-04-13T14:34:23+02:00
Stenonis
http://blog.hu/user/250426
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese?full_commentlist=1#c37053824" class="reply_nick_1158144" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37053824 );">@Nagy fasz vagy te Válasszunk</a>: <br />
Vannak jó filmek és vannak rossz filmek.<br />
Attól, hogy egy film a Star Wars univerzumban játszódik, nem lesz automatikusan jó.<br />
Bár a VII. és a VIII. rész igencsak felértékelte az I. részt.<br />
<br />
A VIII. rész annyi sebből vérzik, hogy megszámolni sem érdemes.<br />
<br />
Engem legjobban a lila hajú "admirális" irritált. Úgy lett admirális, hogy nem hallott még vezérkarról, törzstisztekről, vagy haditerv készítéséről sem. A IV. részben Dodonna tábornok szépen felvázolja a Halálcsillag elleni támadás tervét. Ackbar admirális is kidolgozta a tervét az Endori csatához. És mindenki tudta, hogy mi a feladata. És még rögtönözni is tudott.<br />
Erre a VIII. részben kapunk borzalmat Holdo személyében.<br />
<br />
A cselekményben irtóztató logikai bukfencek vannak, a jellemfejlődést felejtsük el, inkább visszafejlődés tapasztalható. Ha Finn-t kivágnánk a filmből fel sem tűnne. Rose karaktere lóg a levegőben. Holdo honnan került oda? És miért kellett a mindenki által kedvelt Ackbart lecserélni rá? Stb. Stb.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese/full_commentlist/1#c37054006
Válasz erre: Megérkezett a IX. Epizód előzetese! Nagy meglepetésekkel
2019-04-13T14:06:25+02:00
2019-04-13T14:06:25+02:00
qtyuly
http://blog.hu/user/872021
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese?full_commentlist=1#c37053824" class="reply_nick_1158144" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37053824 );">@Nagy fasz vagy te Válasszunk</a>: Szerintem nem csak erről van szó, sok bugyutább külsőségekkel rendelkező filmet lehet szeretni felnőttként is. (Pl beszélő patkányok a L'ecsóban, agymanók az Agymanókban)<br />
A szereplők sorozatos ostoba döntései, irritáló személyisége, rettenetesen kiszámítható, sőt, másolt történetek viszont "Fostenger"-ré, "szar"-rá és "minősíthetetlen"-né tudnak tenni egy filmet. Sőt, többet is, gondolok itt a SW 7, 8-ra és a Solo-ra.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese/full_commentlist/1#c37053910
Válasz erre: Megérkezett a IX. Epizód előzetese! Nagy meglepetésekkel
2019-04-13T13:18:50+02:00
2019-04-13T13:18:50+02:00
Nagy fasz vagy te Válasszunk
http://blog.hu/user/1158144
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese?full_commentlist=1#c37053828" class="reply_nick_672489" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37053828 );">@steery</a>: Háát, Harrison Ford végig a mellényében volt, nem?<br />
Szerintem a Leia sem öltözte túl, Csubakka meg végképp nem.<br />
<br />
Egyébként miért olyan nagy durranás a fénykard, hogy azért ennyit kell mászkálni? Elég pótolható daraboknak tűntek, minden részben elhagytak egyet. Amikor Luke talizik a faterral, akkor az öreg Vader azzal kezdi, hogy látom új fénykardot konstruáltál... Ha egy év elég volt Lukenak, hogy új kezet kapjon, kardot gyártson, befejezze a jedi tanulmányait, és elmenjen Hant kiszabadítani, akkor az nem pótolhatatlan.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese/full_commentlist/1#c37053828
Válasz erre: Megérkezett a IX. Epizód előzetese! Nagy meglepetésekkel
2019-04-13T12:47:00+02:00
2019-04-13T12:47:00+02:00
steery
http://blog.hu/user/672489
A korábbi SW filmekben az alkotók ügyeltek rá, hogy minél több kosztümöt viseljenek a szereplők. Most viszont azt látjuk, hogy Rey még mindig a Jakkun viselt ócska göncét hordja, mintha a háborús évek alatt nem tudott volna beszerezni egy váltás ruhát se magának. Ez azért elég gáz.<br />
Az első Halálcsillag Yavin 4-re zuhant darabjaihoz egy okból érdemes visszamenni: ha Luke megsúgja Reynek, hogy Darth Vader lakosztálya is ott van, benne Kenobi fénykardjával. Ezt megszerezni és újra használatba venni gyorsabb és könnyebb, mint új kardot építeni a kettérobbantott régi helyett.<br />
A második Halálcsillag Endorra zuhant darabjaihoz két okból érdemes visszamenni: ha Luke megsúgja Reynek, hogy a saját zöld pengés fénykardja ott van, amit ostobán eldobott, mikor hagyta magát megvillámoztatni. A másik ok: Palpatine-nal kapcsolatos, de ez bármi lehet, úgyhogy nem találgatok.<br />
Amúgy a VII. és VIII. részek színvonaltalansága alapján úgy vélem, a IX. rész is nagy csalódást fog okozni a rajongóknak és a 3. trilógia méltatlan befejezése lesz az elszúrt Skywalker történetfolyamnak.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese/full_commentlist/1#c37053824
Válasz erre: Megérkezett a IX. Epizód előzetese! Nagy meglepetésekkel
2019-04-13T12:44:29+02:00
2019-04-13T12:44:29+02:00
Nagy fasz vagy te Válasszunk
http://blog.hu/user/1158144
"Fostenger' "szar" "minősíthetetlen"<br />
Srácok, nem lehet, hogy csak simán felnőttettek? <br />
És nem csak felnőttetek, de láttatok másik ezer filmet, és már nem nyűgöz le, ha valaki világító karddal hadonászik?<br />
Meg marhaságnak tartjátok, hogy egy baszom nagy univerzum összes történése kb. egy családon múlik?
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese/full_commentlist/1#c37053716
Válasz erre: Megérkezett a IX. Epizód előzetese! Nagy meglepetésekkel
2019-04-13T12:05:09+02:00
2019-04-13T12:05:09+02:00
Stenonis
http://blog.hu/user/250426
Majd valamikor talán letorrentezem. Talán, valamikor. Talán.<br />
A VII. szimplán szar volt.<br />
A VIII. minősíthetetlen fostenger.<br />
A Solora már egy torrentezésnyi időt sem fordítottam.<br />
<br />
Az új filmek közül egyedül a Rogue One volt jó.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese/full_commentlist/1#c37053680
Válasz erre: Megérkezett a IX. Epizód előzetese! Nagy meglepetésekkel
2019-04-13T11:54:21+02:00
2019-04-13T11:54:21+02:00
Macropus Rufus
http://blog.hu/user/39804
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese?full_commentlist=1#c37053518" class="reply_nick_164988" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37053518 );">@Billy Hill</a>: és tényleg :)
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese/full_commentlist/1#c37053518
Válasz erre: Megérkezett a IX. Epizód előzetese! Nagy meglepetésekkel
2019-04-13T11:04:34+02:00
2019-04-13T11:04:34+02:00
Billy Hill
http://blog.hu/user/164988
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese?full_commentlist=1#c37053210" class="reply_nick_39804" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37053210 );">@Macropus Rufus</a>: A lényeg, hogy Jar Jar Abrams minden SW filmjében kell legyen egy földbe állt műtárgy az eredeti trilógiából, lásd csillagromboló a Jakku bolygón...
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese/full_commentlist/1#c37053210
Válasz erre: Megérkezett a IX. Epizód előzetese! Nagy meglepetésekkel
2019-04-13T09:30:36+02:00
2019-04-13T09:30:36+02:00
Macropus Rufus
http://blog.hu/user/39804
Reszemrol nem varos. Lezuhant Halalcsillag? Es melyik? Amelyik a 4. reszben robbant darabokra vagy amelyik a 6-ban? A filmek szerint semmi nem maradt beloluk. Raadasul akkor az egyuknek illene a Yavinra hullania, vagy a holdjara a masiknak meg az Endorra. Szoval akkor ez melyik is?
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese/full_commentlist/1#c37053134
Válasz erre: Megérkezett a IX. Epizód előzetese! Nagy meglepetésekkel
2019-04-13T09:05:39+02:00
2019-04-13T09:05:39+02:00
lenörd hofstadter
http://blog.hu/user/1346900
Ha valaki jobban megnézi, a kis robot "feje" mellett jobbra van egy lyukacsos valami. A következő 9 rész erre és a mögötte nem látható jól elrejtett M8-as anyacsavarra épül majd fel, ez lesz az új mitológia alapja. A sivatagi fotó is sokat elárul, a homok színe nem véletlenül olyan amilyen, erre is építhető minimum négy előzményfilm.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese/full_commentlist/1#c37053128
Válasz erre: Megérkezett a IX. Epizód előzetese! Nagy meglepetésekkel
2019-04-13T09:04:03+02:00
2019-04-13T09:04:03+02:00
bandiras2
http://blog.hu/user/160090
Ep VII: ki voltam akadva.<br />
Rogue one: Nem volt szar, megvett a köv filmre, hátha képesek lesznek kihozni belőle valamit.<br />
Ep VIII: Még egyszer nem fognak megszivatni. SOHA TÖBBET.<br />
Solo: Le se torrentettem. kár azért az időért amíg nézem. Olvastam a könyvekben Han gyermek és ifjúkorát. Annál csak rosszabb lehet, és a kritikák alapján nem tévedtem.<br />
Ep IX: "The saga comes to an end" Igaz. Végeztem vele.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/04/12/megerkezett_a_star_wars_ix_epizod_elozetese/full_commentlist/1#c37052848
Válasz erre: Megérkezett a IX. Epizód előzetese! Nagy meglepetésekkel
2019-04-13T05:51:35+02:00
2019-04-13T05:51:35+02:00
Luke én vagyok az apád körösztanyjának a szomszédj
http://blog.hu/user/759582
Aze kellett meg egy robot, hogy ujabb szarsagot tudjanak majd eladni.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/03/05/star_wars_galaxys_edge_iden_eletre_kel_a_star_wars_vilaga/full_commentlist/1#c36858856
Válasz erre: Star Wars: Galaxy's Edge — idén életre kel a Star Wars világa
2019-03-07T14:34:50+01:00
2019-03-07T14:34:50+01:00
Mr. Neutron
http://blog.hu/user/975059
Menő! :)
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/03/05/star_wars_galaxys_edge_iden_eletre_kel_a_star_wars_vilaga/full_commentlist/1#c36856813
Válasz erre: Star Wars: Galaxy's Edge — idén életre kel a Star Wars világa
2019-03-07T06:20:02+01:00
2019-03-07T06:20:02+01:00
Benyák Zoltán
http://blog.hu/user/413413
Ezekben a concept art képekben több potenciál van, mint az utolsó filmekben együttvéve.
https://ovibankenobi.blog.hu/2019/03/05/star_wars_galaxys_edge_iden_eletre_kel_a_star_wars_vilaga/full_commentlist/1#c36856291
Válasz erre: Star Wars: Galaxy's Edge — idén életre kel a Star Wars világa
2019-03-06T22:27:32+01:00
2019-03-06T22:27:32+01:00
bati67
http://blog.hu/user/761350
Uhhh... Szívesen összeraknék egy 'eredeti' lézerkardot és egy R2-D2-t! :-)
https://ovibankenobi.blog.hu/2018/09/30/ujabb_harom_evig_kathleen_kennedy_a_lucasfilm_elen/full_commentlist/1#c35913575
Válasz erre: Újabb három évig Kathleen Kennedy a Lucas-birodalom élén
2018-10-02T15:21:10+02:00
2018-10-02T15:21:10+02:00
nevetőharmadik
http://blog.hu/user/9843
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2018/09/30/ujabb_harom_evig_kathleen_kennedy_a_lucasfilm_elen?full_commentlist=1#c35912183" class="reply_nick_102249" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35912183 );">@Hypofx</a>: hallottad a legújabbat? Állítólag a ruszki álhír-propaganda miatt nem imádjuk csak Az utolsó jediket :P
https://ovibankenobi.blog.hu/2018/09/30/ujabb_harom_evig_kathleen_kennedy_a_lucasfilm_elen/full_commentlist/1#c35912183
Válasz erre: Újabb három évig Kathleen Kennedy a Lucas-birodalom élén
2018-10-02T10:12:26+02:00
2018-10-02T10:12:26+02:00
Hypofx
http://blog.hu/user/102249
Na legalabb a végét is látja majd , az összes ferfi herobol depresszios ratyi kisgyereket csinalt, eljen a GENDER vonal mar itt is.......vicc az egesz
https://ovibankenobi.blog.hu/2018/09/30/ujabb_harom_evig_kathleen_kennedy_a_lucasfilm_elen/full_commentlist/1#c35912019
Válasz erre: Újabb három évig Kathleen Kennedy a Lucas-birodalom élén
2018-10-02T09:42:54+02:00
2018-10-02T09:42:54+02:00
nevetőharmadik
http://blog.hu/user/9843
A baj ezzel csak az, hogy a kritikusok sohasem fognak 1-2 milliárd dollárt fizetni a filmért. A nézők fognak. Vagy nem fognak.<br />
<br />
A diadalérzést árnyalhatná az a tény is, hogy a hírt nem jelentették be hivatalosan, hanem csak megtudtuk, hogy megtörtént. A Disney nem állt ki teljes mellszélességgel mellette.<br />
<br />
Ráadásul miért csak három évre hosszabbítottak, ha annyira veszettül elégedettek vele? Az a három év éppen csak elég a futó projektekre. Sokkal inkább hangzik ez úgy, hogy Kennedy haladékot kapott, hogy fordítson a trenden.
https://ovibankenobi.blog.hu/2018/06/29/korkep_solo_utan_a_kovetkezo_evek_star_wars-filmjei/full_commentlist/1#c35465545
Válasz erre: Körkép Solo után: a következő évek Star Wars-filmjei
2018-07-04T22:41:33+02:00
2018-07-04T22:41:33+02:00
OvibanKenobi
http://blog.hu/user/184681
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2018/06/29/korkep_solo_utan_a_kovetkezo_evek_star_wars-filmjei?full_commentlist=1#c35460319" class="reply_nick_111479" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35460319 );">@==T==</a>: Üdv! A nyolcvanas évektől vagyok rajongó, és mai napig a klasszikus trilógia számomra a legnagyobb. :)<br />
<br />
Látom, ez a hangos kisebbség dolog többeket szíven ütött. Néhány tény:<br />
<br />
Amerikában évtizedek óta erre szakosodott cégek mérik a mozinézők elégedettségét. A CinemaScore kutatásában a nézők "A" osztályzatot adtak a filmre. Ez olyan, mintha 1-től csillagos 5-ig terjedő skálán osztályozva 5-ös átlag (!) jött volna ki. A Screen Engine kutatási skáláján ez volt a Disney-éra első Star Wars-filmje, ami a maximális öt csillagot érte el. A ComScore-nál a megkérdezett nézők 89 százaléka ítélte nagyon jónak vagy kiválónak a filmet, és 82% válaszolta, hogy mindenképp ajánlani fogja másoknak is.
https://ovibankenobi.blog.hu/2018/06/29/korkep_solo_utan_a_kovetkezo_evek_star_wars-filmjei/full_commentlist/1#c35460361
Válasz erre: Körkép Solo után: a következő évek Star Wars-filmjei
2018-07-03T22:16:47+02:00
2018-07-03T22:16:47+02:00
==T==
http://blog.hu/user/111479
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2018/06/29/korkep_solo_utan_a_kovetkezo_evek_star_wars-filmjei?full_commentlist=1#c35450571" class="reply_nick_184681" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35450571 );">@OvibanKenobi</a>: Üdv!<br />
<br />
Ha ey EP8 reboot-ot betettél volna az opciók közé szvsz vezetne:)<br />
<br />
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2018/06/29/korkep_solo_utan_a_kovetkezo_evek_star_wars-filmjei?full_commentlist=1#c35452789" class="reply_nick_473246" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35452789 );">@Ad Dio</a>: <br />
<br />
A Rogue One-t mindenképp nézd meg - ha lehet eredeti hanggal.<br />
<br />
Az egy NAGYON jó film lett. Az EP5 mellett a legjobb SW film baromira jó karakterekkel.
https://ovibankenobi.blog.hu/2018/06/29/korkep_solo_utan_a_kovetkezo_evek_star_wars-filmjei/full_commentlist/1#c35460319
Válasz erre: Körkép Solo után: a következő évek Star Wars-filmjei
2018-07-03T22:10:52+02:00
2018-07-03T22:10:52+02:00
==T==
http://blog.hu/user/111479
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2018/06/29/korkep_solo_utan_a_kovetkezo_evek_star_wars-filmjei?full_commentlist=1#c35450157" class="reply_nick_160090" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35450157 );">@bandiras2</a>: Elég sok baj van vele.<br />
<br />
Rey mindenféle előzetes tanulás nélkül lesz 3-6 nap alatt lesz erő mágus, hogy kétszer is megküzd Kylo Rennel, és tkp. mindkétszer inkább ő győz.<br />
<br />
Márpedig - ahogy azt már mások is több helyen leírták - a korábbi filmekben ahhoz, hogy valaki komoly erőhasználó legyen, elég sokat keleltt tanulnia. Reynek viszont ez csak úgy jön. <br />
<br />
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2018/06/29/korkep_solo_utan_a_kovetkezo_evek_star_wars-filmjei?full_commentlist=1#c35449995" class="reply_nick_439572" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35449995 );">@Behajtó70</a>: Szerintem is van iylen összefüggés a TLJ ésa Solo buktája között.<br />
<br />
A blogszerző amúgy gondolom harmadik generációs SW fan, vagyis a Star Warst az előzmény trilógia és azelsőp rajzfilmsorozatok idején ismerhette/kedvelhette meg.<br />
<br />
Az imdb értékelések szerint ez egy komoly vízválasztó a TLJ értékelésénél. a TLJ-t leginkább a 35 év felett nézők utálták, körükben a TLJ lett messze a legrosszabb SW film.
https://ovibankenobi.blog.hu/2018/06/29/korkep_solo_utan_a_kovetkezo_evek_star_wars-filmjei/full_commentlist/1#c35460285
Válasz erre: Körkép Solo után: a következő évek Star Wars-filmjei
2018-07-03T22:05:34+02:00
2018-07-03T22:05:34+02:00
==T==
http://blog.hu/user/111479
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2018/06/29/korkep_solo_utan_a_kovetkezo_evek_star_wars-filmjei?full_commentlist=1#c35448091" class="reply_nick_963069" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35448091 );">@megamovieboy</a>: Egyetértek.<br />
<br />
- a midichlorianok. Azzal nem.<br />
<br />
T(arzi)<br />
<br />
<a href="https://ovibankenobi.blog.hu/2018/06/29/korkep_solo_utan_a_kovetkezo_evek_star_wars-filmjei?full_commentlist=1#c35448183" class="reply_nick_1369565" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35448183 );">@WE_coyote</a>: <br />
<br />
Az Ep7 szeritnem a hiányosságaival együtt is egy szerthető film, amire lehetett volan építeni - bár a film végi erdei csata fordulatai nehezen magyarázhatóak. Ezzel együtt is egy 8/10<br />
<br />
Az Ep8 anniyra romboló film, hogy inkább negatív pontok járnának neki.<br />
<br />
Az RO nálam a biroldalom visszavággal együtt a legjobb SW film. 10/10.<br />
<br />
A Solo egy tisztességes iparosmunka. Bőven meglettünk volna nélküle, de végülis szórakoztató lett. Az egyetlen komoly negatívuma, hogy Maullal beemelte a rajzfilmes hülyeségeket a filmek szintjére. 6/10-7/10.
https://ovibankenobi.blog.hu/2018/06/29/korkep_solo_utan_a_kovetkezo_evek_star_wars-filmjei/full_commentlist/1#c35460253
Válasz erre: Körkép Solo után: a következő évek Star Wars-filmjei
2018-07-03T21:59:47+02:00
2018-07-03T21:59:47+02:00
==T==
http://blog.hu/user/111479
Érdekelne, hogy az Utolsó Jedik mitől lenne "okos" film, mikorszvsz kb. a legbutább SW film ami valaha készült.<br />
<br />
"Mindenképp jó hír, hogy Johnson iránt töretlen a stúdió bizalma"<br />
<br />
Johnsonon kívülez kinek jó hír?
https://ovibankenobi.blog.hu/2018/06/29/korkep_solo_utan_a_kovetkezo_evek_star_wars-filmjei/full_commentlist/1#c35459531
Válasz erre: Körkép Solo után: a következő évek Star Wars-filmjei
2018-07-03T19:43:54+02:00
2018-07-03T19:43:54+02:00
capacete
http://blog.hu/user/470774
Érdekes, hogy ki-ki mennyire a saját véleménybuborékjában él. A posztoló meg van róla győződve, hogy az igazi rajongók szerették a 8. részt, mert az "merész, okos és bevállalós", míg én és ismerőseim döntő többsége gyűlöltük a filmet, mert szerintünk ostoba és elcsépelt (az nem merészség, hogy összemixeljük a TESB-t a ROTJ-vel, csak minden kulcsjelenetet megfordítunk), megalázta Luke karakterét, még nagyobb Mary Sue-vá tette Reyt és Marvel-humorral rakta tele a filmet (holding for Hux). <br />
Az én világomban alig van olyan ember, akinek tetszett a 8. rész, a tiédben pedig alig van olyan, akinek nem tetszett. Így igen nehéz eldönteni, hogy valójában ki van kisebbségben és bizony, én és az ismerőseim nem a marketing állítólagos hiányosságai miatt nem nézték a Solot, hanem azért, mert a Disney-nek egy fillért sem akarunk már adni...
https://ovibankenobi.blog.hu/2018/06/29/korkep_solo_utan_a_kovetkezo_evek_star_wars-filmjei/full_commentlist/1#c35456053
Válasz erre: Körkép Solo után: a következő évek Star Wars-filmjei
2018-07-02T09:49:16+02:00
2018-07-02T09:49:16+02:00
Argus_
http://blog.hu/user/1058352
A Star Wars világot minden rendező másként értelmezi: J.J. Abrams, Gareth Edwards, Rian Johnson, Ron Howard más-más hangulatot, stílust, értékrendet gondolt az űropera mögé, ez tükröződik műveiken is. Sajnos mind távol van az eredeti Lucasi világtól, mely igazából kettős: a régi 70-es 80-as évekre szűkülő és az előzmény-trilógiából áll. Valahol ízlés kérdése, hogy ki melyiket szereti, vagy mennyire nyitott az új megközelítésekre, de ha az egyes részeket a klasszikus fejezetekhez hasonlítjuk: bizony vannak epizódok, melyek közelebb, míg mások távolabb állnak azoktól. EZ alapján bizony lehet rangsorolni a 10 részt. És EZ alapján a Solo-filmet nagyon-nagyon messzire tenném az 1977-es világtól.
https://ovibankenobi.blog.hu/2018/06/29/korkep_solo_utan_a_kovetkezo_evek_star_wars-filmjei/full_commentlist/1#c35455987
Válasz erre: Körkép Solo után: a következő évek Star Wars-filmjei
2018-07-02T09:30:53+02:00
2018-07-02T09:30:53+02:00
Han Solo.
http://blog.hu/user/1310369
Megdöbbentő, hogy sokan mennyire könnyen mondanak le a valódi Star Wars életérzésről és az igazi Csillagok háborúja feelingől. Már a 7. résznél is sok elveszett ezekből, majd a Rogue One szinte teljesen mellőzte ezt a világot, végül jött a VIII. rész, mely átalakította szabályait, szokásait, hagyományait pedig megváltoztatta. Most pedig a Solo-film bevitte a kegyelemdöfést és szimpla átlag*-kalandfilmé silányította az egészet. Mintha a híres magyar versenylóból (Kincsemből) vásári majmot csináltak volna, flitteres bugyit húzva rá.
https://ovibankenobi.blog.hu/2018/06/29/korkep_solo_utan_a_kovetkezo_evek_star_wars-filmjei/full_commentlist/1#c35452789
Válasz erre: Körkép Solo után: a következő évek Star Wars-filmjei
2018-07-01T13:06:13+02:00
2018-07-01T13:06:13+02:00
Ad Dio
http://blog.hu/user/473246
4-5-6 bármikor<br />
<br />
1-2-3 ha muszáj<br />
<br />
7-8 csak ha megkötöznek és kipeckelik a szemem. Akkor is tiltakozni fogok Hágában...<br />
<br />
Rogue? Solo? Nem néztem meg, nem is érzem a vágyat. Egyszerűen amit a 7-8-ban műveltek a branddel, az nálam becsukta a kaput.
https://ovibankenobi.blog.hu/2018/06/29/korkep_solo_utan_a_kovetkezo_evek_star_wars-filmjei/full_commentlist/1#c35452749
Válasz erre: Körkép Solo után: a következő évek Star Wars-filmjei
2018-07-01T12:54:58+02:00
2018-07-01T12:54:58+02:00
Stohl András
http://blog.hu/user/593064
"ost mindenki arról cikkez, milyen Star Wars-filmek nem várhatók."<br />
<br />
Egyertelmu, hogy Jabba barlangjaban levo, kis vihogo patkany eleterol kene egy haromszes filmet kesziteni. Utanna pedig a parologtatok binaris programozasat kene reszletesen bemutatni, amiben Szripio is jartas.
https://ovibankenobi.blog.hu/2018/06/29/korkep_solo_utan_a_kovetkezo_evek_star_wars-filmjei/full_commentlist/1#c35452483
Válasz erre: Körkép Solo után: a következő évek Star Wars-filmjei
2018-07-01T11:22:51+02:00
2018-07-01T11:22:51+02:00
mobiler
http://blog.hu/user/234091
"A Solo beváltotta, amiben kezdettől fogva reménykedtem, egy jó kis kalandfilm lett, amely remekül használja a Csillagok háborúja világát. Különösen kedves lehet azoknak a régimódi rajongóknak, akik a kilencvenes évek Star Wars-regényein nőttek fel."<br />
<br />
Ennél távolabb nem is lehetnél a valóságtól. Logouton is ki lett beszélve, aki olvasott A.C. Crispin-t, annak gagyi és hiányos volt a Solo.
https://ovibankenobi.blog.hu/2018/06/29/korkep_solo_utan_a_kovetkezo_evek_star_wars-filmjei/full_commentlist/1#c35451983
Válasz erre: Körkép Solo után: a következő évek Star Wars-filmjei
2018-07-01T08:35:44+02:00
2018-07-01T08:35:44+02:00
furious ewok
http://blog.hu/user/1065984
“Bevallom, számomra megdöbbentő, hogy egy hangos kisebbség mennyire kiakadt Johnson Star Wars-folytatásán”<br />
<br />
Azért ennek a “hangos kisebbségnek” lehet valami köze is ahhoz is, hogy a Solo úgy beleállt a földbe. Úgy tűnik mintha pont ez a kisebbség hiányzott volna a moziból.
https://ovibankenobi.blog.hu/2018/06/29/korkep_solo_utan_a_kovetkezo_evek_star_wars-filmjei/full_commentlist/1#c35451687
Válasz erre: Körkép Solo után: a következő évek Star Wars-filmjei
2018-07-01T04:11:56+02:00
2018-07-01T04:11:56+02:00
plokmi
http://blog.hu/user/253798
Azzal, hogy ilyen mennyiségben és "minőségben" ontja magából a Disney a SW filmeket, maga alatt vágja a fát. Nem tudom, hogy a 4.2 mrd$-ból mennyi volt a SW brand, de ha kicsit visszafogná magát a stúdió, és több időt adna egy-egy résznek, összességében többet is kereshetne vele.
https://ovibankenobi.blog.hu/2018/06/29/korkep_solo_utan_a_kovetkezo_evek_star_wars-filmjei/full_commentlist/1#c35451557
Válasz erre: Körkép Solo után: a következő évek Star Wars-filmjei
2018-07-01T00:04:42+02:00
2018-07-01T00:04:42+02:00
trtr
http://blog.hu/user/1354740
Most vagy provokálsz, vagy full ostoba vagy. Gyaníthatóan az utóbbi, mert számos provokációra alkalmatlan ostobaságot is leírsz.
https://ovibankenobi.blog.hu/2018/06/29/korkep_solo_utan_a_kovetkezo_evek_star_wars-filmjei/full_commentlist/1#c35451373
Válasz erre: Körkép Solo után: a következő évek Star Wars-filmjei
2018-06-30T22:40:42+02:00
2018-06-30T22:40:42+02:00
Kelly és a szexi dög
http://blog.hu/user/408667
szar az egész...