A február óta tartó stúdiómunkálatok és a Dubrovniki kitérő után mától Írország tájain folytatódik a Star Wars VIII. epizódjának forgatása. A pénteki nap folyamán Mark Hamill (Luke Skywalker), Daisy Ridley (Rey) és Adam Driver (Kylo Ren) is megérkezett az ír szigetre, akárcsak a film rendezője, Rian Johnson — derül ki az ír sajtó által közölt fotókból.

belfast20160513_hamill.jpgMark Hamill érkezése (fotó: Belfast Telegraph)

Az alkotókat az észak-írországi Belfast repülőterén fényképezték le, ahonnét a szomszédos Írország felé vették az irányt. Hogy Írország melyik része felé, arról egyelőre csak találgatni lehet, mivel a Lucasfilm az ország több pontján is előkészült a forgatásra.

belfast20160513_ridley_driver.jpgDaisy Ridley és Adam Driver próbálna inkognitóban maradni. (fotó: Belfast Telegraph)

Írország nyugati csücskében, a Dingle-félszigeten hetek óta egy ősi Jedi-templom díszletét építi a stáb (légi fotók a helyszínről itt), és a forgatás közeledtét jelzi, hogy 8 kilométeres körzetben már repülési tilalmat rendelt el a helyi hatóság.

belfast20160513_rianjohnson.jpgRian Johnson rendező a reptéren (fotó: Belfast Telegraph)

Eközben az ország legészakibb pontján, a Malin-foknál a Millennium Falcon részleges díszletét állították fel, és FX feliratú, vagyis a vizuális effektusok kellékeit szállító kamionok láthatók a környéken.

Mivel az ír tájak minden jel szerint a filmbéli Ahch-To bolygó forgatási helyszínéül szolgálnak, ahol Az ébredő Erőben csak Luke-ot és Reyt láthattuk, Adam Driver jelenléte különösen izgalmasnak tűnik. A BBC stábja már a Malin-fok környékén, Donegal megyében jár, úgyhogy hamarosan számíthatunk valamiféle tudósításra. Addig az alábbi képekkel kell beérnünk:

Galéria: Forgatási előkészületek a Malin-foknál és a Dingle-félszigeten

Címkék: star wars filmek helyszínek forgatási fotó episode8

A bejegyzés trackback címe:

https://ovibankenobi.blog.hu/api/trackback/id/tr598715106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leyloren 2016.05.13. 23:44:49

Na, erről elmélkedtem a korábbi cikkben. Hát ez tényleg nagyon izginek tűnik, hogy Adam Driver (Kylo Ren) is ott van. :) Vmi nagyon király rész lesz ez a VIII.rész :)
Adamnek és Daisynek nem nagyon sikerül ez a rejtőzködés, mert már tele van vele a net, hogy együtt forgatnak Írországban. :)

szita szita péntek 2016.05.14. 13:45:16

Mert a rejtőzködés csak azért cél, amíg sajtóvisszhangot generál a "lebukás" - időnként hát le kell bukni.

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2016.05.14. 14:21:19

@Leyloren: Nagyon bízom Rian Johnsonban. Azáltal, hogy egymaga írta és rendezi is az epizódot, érzésem szerint Lucas óta a legnagyobb felhatalmazással bíró alkotó, aki formálhatja a Star Wars univerzumát.

Darth Revan 2016.05.14. 15:56:10

A Dingle felsziget nagyon kiraly. par eve vegig turaztuk az egeszet, fantasztikus hely!

Leyloren 2016.05.15. 23:25:50

@OvibanKenobi: Én is bízom Rian Johnsonban. Sőt a IX. részt is ő írja, ha jól láttam a blogodban, és már a TFA egyes jeleneteit is az ő kérésére tették bele(Rey Erő víziója), mivel a további részek történéseire utal. Legyen igazad, R.J.-t illetően. :) (bár nekem a Looper kicsit bonyolult volt, de azért tetszettek a fordulatai) Remélem kb olyan fordulatok, izgalmak lesznek benne mint a BV-ban. Akkor nem fogok csalódni.Nekem tetszett a TFA is,azt az egyet leszámítva, hogy új történetet vártam. De megértem, hogy fel kellett vezetni az új karaktereket, úgyhogy a régi kedvenceket is lássuk újra. És nagyon szép dolog, hogy egyikből sem csináltak bohócot idős korban sem.

Ma vmi érdekeset vettem észre Luke szigete és Kylo és a Ren-lovagjai víziónál. Mintha ugyanaz a fekete, kiszáradt fa maradvány lenne a háttérben a lovagok mögött a távolban, mint a díszletben amit megépítettek a Pinewood stúdióban. Lehet,hogy ott fog játszódni az a jelenet a filmben? Király!

Leyloren 2016.05.15. 23:34:04

@szita szita péntek: Mark Hamill-t elnézve, nem úgy tűnik mintha ő rejtőzködne. Sőt! :) Mintha csak azt mondaná, hogy :"Gyertek paparazzik, itt vagyok!" Haláli fazon :)

Floodland 2016.05.17. 07:41:33

@Leyloren: Örömmel látom én is Adamet és a gyönyörű haját. :D :P Nagyon érdekes ez, hogy együtt lesz jelenete Mark-kal és Daisy-vel. Nekem is az ugrott be elsőre, hogy a TFA Rey víziója jelenet lesz itt kidolgozva. (eső, Ren lovagok, Kylo megmenti Rey-t stb.) Mark Hamil egy édespofa! :))) Szerintem kifejezetten élvezi a sok évi színészi mellőzöttség után ez a nagy hype-ot. ...és természetesen hajrá Rian J!! Én is nagyon bízom benne.

Leyloren 2016.05.17. 22:59:42

@Floodland:Hogyan lehet egy pasinak ilyen szép haja? :D :P Nőként irigylem tőle...Adam civilben is tök szexi, de Kylo Ren-ként meg nagyon.:D Érdekes, hogy a TFA concept-art könyvében is pontosan ilyennek képzelték el az alkotó művészek Kylo Rent. Teljesen Adam arcát, alakját, haját képzelték el hozzá, pedig a könyv előbb készült mint amikor a casting volt. Telitalálat a szerepre. Nem is értettem a sok fanyalgó pasit a bemutató után, hogy hogy néz ki Kylo maszk nélkül. Szerintem nagyon szexi, sokkal jobb mint Hayden volt Anakin/Vaderként. Amíg a nőknek tetszik, addig a pasik hiába fanyalognak. :)

A színészek állítólag nagyon kedvelik az írországi forgatást, és látszik hogy jól érzik magukat ott. Ez jó jel a VIII. részre. Mark Hamill nyilatkozta is, hogy szereti hogy nem zöld háttér előtt megy minden, hanem igazi élő helyszíneken. Adam pedig azt, hogy Rian J testamentuma(öröksége) az új Star Wars.Ha minden színész eddig azt nyilatkozta, hogy nagyon jó, izgalmas a forgatókönyv, akkor higgyük el. Ennyien csak nem tévednek. :)

Leyloren 2016.05.17. 23:04:46

@Floodland: Tizenkét éves koromban Mark Hamill (Luke) és Harrison Ford (Han)volt a plátói szerelmem a Birodalom visszavágban.:)Most pont ez jutott az eszembe. Ha most lennék tizenéves Adam Driver (Kylo)lenne. A szexi rosszfiú mindig érdekesebb mint a jófiú. :)

Floodland 2016.05.18. 08:54:16

@Leyloren: Gondolom, számodra is kiderült, hogy én is nő vagyok. :D Hát igen, a pasik azért fanyalognak, mert irigyek. Anakin szerepét gáz volt Hayden-re bízni, szegénykém egy kis nyálasszájú ripacs volt a kis coffikájával. Sorry! Nem a kedvenceim a prequelek, de elfogadom ha valaki szereti. Abszolút eredeti trilógia rajongó vagyok és nekem pontosan emiatt, totál bejött a TFA. ..és igen.. 10-11 éves koromtól hatalmas Han Solo fan voltam, ő volt az első nagy plátói szerelmem. :))) Érdekes, hogy Luke soha. Nekem mindig a barna pasik jöttek be. Mint most Adam.. :P ... és ez a hihetetlen haj, najó!! Abszolút a nyugalom megzavarására alkalmas. :)) Na, szépen kitört belőlem a fangirl.

Annak nagyon örülök, hogy jól érzik magukat. Ez csak a film hasznára válik, minden szempontból. Nem kissé furdal a kukac, de még annyit kell várni. Nem baj, elleszünk, nem? :D Jönnek szépen a hírek, képek, trailerek, Rogue One. Biztos vagyok benne, hogy úgy fogják adagolni, hogy nem unatkozzunk.

Leyloren 2016.05.18. 09:37:44

@Floodland: Igen, kiderült már a korábbi kommentjeidből is. Szerintem mi nemcsak ebben, hanem életkorban és a SW filmekről való nézeteinkben is hasonlóak vagyunk. Én is abszolute original trilógia rajongó vagyok, és nekem is nagyon tetszett a TFA. Nagyon modernnek tartom. Nekem tizenévesen a szőke, kékszemű pasik jöttek be, aztán a barnák. Szerintem Adamnak hollófekete haja van, és gyönyörű. :D A karizmája, a hangja a sármja, minden szexi rajta. Testalkatáról nem is beszélve. :P Nem vagyok fangirl, de tényleg az. Olvastam, és láttam is a blu-ray változaton, hogy a fénykardpárbaj jeleneteket is dublőr nélkül játszotta. Meg össze is tört néhány törhetetlen kardot.:)Na, ez még szexibbé teszi.Sokan nyilatkozták azt, hogy amikor interjút ad, és becsukják a szemüket, olyan érzésük van, mintha Harrison Fordot hallanák fiatalon. :)

2016 a rajongói teóriák éve lesz. Nagyon várom a Rogue One-t is. Szuper az első trailerje.(csak a szinkron pocsék) Én nagyon örülök annak, hogy a Disney megvette a Lucasfilmet és rájöttek, hogy az emberek mennyire ki vannak éhezve a SW-ra. Nagyon jól felismerték ezt, és nagyon klassz, hogy minden évben kapunk vmi filmet ezektől a fiatal, tehetséges rendezőktől. És jól castingolnak. Tehát várjuk az új híreket. :)

Floodland 2016.05.18. 13:24:20

@Leyloren: Hát igen, úgy értettem Adam hajszínét, hogy nagyon sötét barna, mondhatjuk feketének is. :) ..és igen, mi nagyon hasonlóak vagyunk veled. Szuper! Jó érzés hasonló nézeteket valló emberekkel diskurálni. Nekem is megvan a blu-ray. Mindent megnéztem már, de van egy olyan sejtésem, hogy eléggé el fogom koptatni a cuccost. :D Még egy kis Kylo Ren rajongás: én is teljesen odavagyok a hangjáért (maszk hang meg főleg!). Szeretem a szövegeit, olyan badass. Azok a rövid, velős közlések néha: "Put him on board! Search him! Find them! Kill them all!" Ezerszer kúlabb, mintha f..sná a szót. Egyszerűen káprázatos az a jelenet, amit a hídon az ominózus jelenetben megcsinál... fájdalmasan szép jelenet, fájdalmasan gyönyörű színészi játékkal. (oké..elfogult vagyok, de mégis!) Nem vagyok már mai csirke, de Kylo számomra eddig a legdögösebb, legcoolabb 'főgonosz' a SW univerzumban. Darth Vader persze über alles, de Darth Vader-be senki nem esett bele. Muhaha! :DD

Apropo szinkronos Rogue One trailer. Ki nem állhatom a szinkronos cuccokat. 8x láttam moziban a TFA-t, de csak egyszer szinkronosan (mert kénytelen voltam egyszer megnézni 3D-ben is, ott meg nem volt feliratos opció), de elég is volt egyszer. Pont a kedvencem hangját kegyetlenül elsz...rták. Nem jött át az a dögösség Kylo Ren-nél a magyar maszk hangban. Olyan semmilyen volt. Szóval, ha tehetem, kerülöm a szinkronos változatokat.

..és igen, teljesen egyetértek veled: nagyon jól castingolnak! (kivéve a fiatlan Han Solot-t, mert azt a srácot nem igazán tudom elképzelni, hogy a nagy, régi bálványomat alakítja).

Leyloren 2016.05.18. 17:36:49

Nagyon örülök, hogy végre hasonló emberrel diskurálhatok a témában :)Szerintem a SW nemcsak a férfiaké, hanem a nőké is. És végre igazi, badass női karakterek is vannak, mint Rey vagy Jyn. Szuper! Nagyon klassz, hogy újrateremtették gyermekkorom kedvenc világát ilyen szuper módon. Én is sokszor végignézem, és a napokban pont az ütötte meg a fülem, hogy Rey víziójában végre hallottam a hangokat is. Amikor Kylo elindul Rey felé(az esős résznél) Obi-Wan hangja azt mondja: "Megkísért a sötét Jedi" Hát ez nagyon érdekes lesz, mert szerintem most ez jön a VIII.részben. És valszeg nem lesz más választása Rey-nek, mint csatlakozni vmilyen formában. Sőt, én azt sejtem, hogy Adam egyszerre fogja játszani Kylo Ren-t és Ben Solo-t is egy filmen belül. Nem tudom elhinni,hogy Solo és Leia fia tényleg a sötét oldalon van! A hídjelenet fenomenális volt szerintem is. Mintha gyomorba vágtak volna. Drivel és Ford alakítása örökre bevésődött szerintem mindenkinek. Gyönyörű volt a fényképezés, a fények, párbeszéd, minden... De én utólag mindig úgy érzem, mintha Kylo engedélyt kért volna Han-tól, hogy megtegye amit megtett. Nagyszerű a maszkos hangja, persze az eredetire gondolok, nem a magyar szinkronos telefonhangra. :( Én is angolul nézem általában, de moziban azért szeretem ha szinkronizálnak, mert akkor a látványra jobban tudok koncentrálni. Sajnos annyira nem jó az angolom, hogy kívűlről megértsem az egészet. Hát igen, Kylo-ba azért könnyebb beleszédülni. Tegnap olvastam tumblr-en, hogy 40 perc alatt 40 millió rákeresés volt Kylo Ren témában a neten. Szép szám!
Én csak 3x láttam TFA-t moziban 3D-ben mindannyiszor, de azért otthon már kismillószor megnéztem. Sajnos igaz, Kylo naszkos hangját iszonyat elcseszték. A másik kedvenc jelenetem meg a kihallgatásos jelenet. Az-az arcjáték Adamtól eszméletlen. Halomszor megnézem. Abban az egy jelenetben több kémia van, mint az egész prequel-ben. :D

Hát, nekem nem tetszik az új Han Solo. H.S. csak egyvalaki volt. Harrison Ford. Ha esetleg CGI-vel megoldják,hogy Ford vonásait rámontírozzák akkor esetleg nézhető lesz. Ma már minden lehetséges. Különben nem fogja elfogadni a közönség, ha nem hasonlít rá külsőleg. Kylo más, mert ő a két kedvenc régi szereplő közös vonásait viseli.
süti beállítások módosítása